Gå til innhold

Brennbare CDer: Hvilken web-shop??


Rash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-09 23:55, Danny skrev:

prisene er ca det samme overalt,jeg fant ut at det biligste for meg nå jeg skulle kjøpe 50 24x CD-er var å gå¨til en komplett data sjappe.



 

de brenner kanskje fint men jeg måtte en gang kaste en haug med CD-er fordi de var 16x max jeg brente dem i 24x,det brente fint men etter par dager ble den plastikken krøpelig og begynte å dette av mens de cdene som var brent på 16x skjedde dette ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-10 08:27, Yoda skrev:


Har gode erfaringer med rimax cd'er på

plexwriter. Disse er 16x, men jeg kjører de på 24x.


Disse kan kjøpes f.eks på Obs eller Binders. Mener å ha sett de til 400,- for

50 stk.


Yoda


 

Det var dyrt! Du får tak i 50 80min MMORE cd'er til 200 kroner på diverse webshoper. Selv med frakt blir det ca 100 kroner billigere. :smile:

Lenke til kommentar

kjøper Smart buy 16X CD-er på komplett data til 200 kr, brenner uten problemer på 24 X,

Om en brenner klarer 24 X på 16 X CD-er er mere opp til brenneren, og En Plextor er av beste slag også når det gjelder sånnt.

 

CD-er som belegget går i oppløsning på er som regel disse No-Name cdene.. , prøv bare å ta en ny slik cd å skrap litt på den så skal du se at den går i oppløsning uansett om den er brennt på eller ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-10 10:23, XAntaresX skrev:

kjøper Smart buy 16X CD-er på komplett data til 200 kr, brenner uten problemer på 24 X,

Om en brenner klarer 24 X på 16 X CD-er er mere opp til brenneren, og En Plextor er av beste slag også når det gjelder sånnt.


CD-er som belegget går i oppløsning på er som regel disse No-Name cdene.. , prøv bare å ta en ny slik cd å skrap litt på den så skal du se at den går i oppløsning uansett om den er brennt på eller ikke.


 

nei det var smartbuy,jeg lover,nå har jeg skaffa meg mmore 24x de er brae,men belleget er litt dårlig på de og en ubrent cd hadde beleget blitt litt flassa av,high makrolon my ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...