Gå til innhold

Savage - Battle For Newerth GRATIS!


Anbefalte innlegg

Choose to fight on the side of HUMANITY, armed with science and technology, or take the side of the BEAST HORDE, masters of nature and magic.

 

Each race has its own style of battle, its own leader and its own way to victory. Which side are you on?

 

Combining real time strategy and first person action, Savage delivers the next level in multiplayer gaming. Instead of sending mindless computer drones into battle, imagine organizing real human players on a crusade to conquer your adversary. Choose to be a commander, and you will play an in-depth RTS game, researching technologies, mining resources, and issuing orders to your units. Choose to be a warrior, and you will play an intense game of first person combat, wielding your weapon of choice to strike down the enemy.

 

Savage is designed so that neither RTS nor Action based play are watered down in any way. RTS fans will have all the control they are used to, such as: tech tree, resource management, and tactical strategy. In turn, the action-based players will play an in-depth fighting game with a heavy emphasis on battle dynamics. Although the two sides work together their roles are very distinct.

 

 

Game download: http://downloads.s2games.com/online_orders...age_windows.zip

 

Patch: http://analogue.free.fr/savage/Savage_200e_Full_Patch.exe

 

A patch youll need to play on most servers: http://www.notforidiots.com/SEP-2C/SEP-2C.exe

 

THIS IS: RTS, RPG AND FPS IN SAME TIME. FUCKING PWNS. smile.gif

 

You can type in anything, even 0 all the way across, and it'll still work. As posted earlier, their authentication server is down, so it doesn't even check what you type in. Hope this helps!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det ikke helt til! Kommer noe GUI problemer!

 

Holder på å laste ned FULL PATCHEN!

 

EDIT: CD-KEY'n, skal det være den som er i en av de filene i temp mappen?

 

Jeg prøvde en, stod at den var invalid, men kom alikevel inn i den plassen hvor du skal joine games!

Endret av Fakeor
Lenke til kommentar

Aww... Man blir fort lei av spillet, fordi det er ett "Om-Og-Om-Igjen" spill!

 

Du holder aldri din level, den starter fra 0, og du kommer sjelden over lvl 10!

 

Grafikken derimot, og gameplayet var deilig! Hadde likt dette i en MMORPG versjon, men som desverre ikke fins =(

Endret av Fakeor
Lenke til kommentar

det er MYE mindre repetetivt enn andre fps spill i og med at det er basebygging osv inne i bildet. Og lvl'ene er bare små bonuser som belønner aktive spillere litt. De avgjør ikke noe som helst. Dette er ikke et mmorpg spill (og takk for det!)

Lenke til kommentar

Synes det var et mektig kult spill, dog grafikken ikke er det beste. Men heller ikke den dårligste. Jeg har et par spørsmål som jeg også satser på å få svar på.

Hvordan skaffer man seg katapulter og andre kjøretøy?

Lagres det du gjør på forskjellige servere på DIN bruker, eller lagres din rank etc på serverene?

Hvis noen kan vise meg rundt en gang hadde det vært fint. Skal spille emr i kveld når jeg får tid.

Lenke til kommentar

For å kjøpe våpen og andre type former som sterkere menneske, ballista og katapult, så må du gå til en Garrison eller ditt Stronghold og trykke på E!

 

Der kan du kjøpe det du vil, men det er ikke sikkert at kommandøren har oppgradert alt sammen...

Lenke til kommentar

Skambra spill! Digger det! Anbefales!

 

Grafikken er ikke så værst egentlig, og det med at commanderen har sånn RTS-mode er jo bare genialt.

 

DIGGBART!

 

Gleder meg nå til Savage 2, kommer garantert til å kjøpe det.

 

Redigerer:

For å kjøpe våpen og andre type former som sterkere menneske, ballista og katapult, så må du gå til en Garrison eller ditt Stronghold og trykke på E!

 

Der kan du kjøpe det du vil, men det er ikke sikkert at kommandøren har oppgradert alt sammen...

6324896[/snapback]

Så må du ha penger til det også da. Penger får du ved å drepe creatures, folk på det andre laget, eller så kan vel Commanderen disponere ut litt penger til hver spiller.

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...