Gå til innhold

Strategier i Stronghold Crusader


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For noen uker siden kjøpte jeg meg Stronghold Crusader, ettersom jeg tenkte det kunne være artig å spille det på nettet. Jeg tørrtrente litt med single player først, og gikk deretter over til multiplayer. Problemet er imidlertid at alle de jeg møter på, bruker den samme, merkelige teknikken for å knuse meg. Problemet er bare at jeg ikke helt skjønner hva de egentlig gjør. De lager masse bakerier, legger ut masse åkre, bygger sykt mye hus o.l. Noen som kan forklare meg trikset? Hvordan er det de egentlig går fram? Noen som kan forklare meg?

 

Edit: Stronghold Crusader ikke Stronghold 2!

Endret av Riggs
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Brød er det mest effektive å produsere, det går mye fortere i det andre.(Epler er bra åsså).

Det er lurt å lage bare Clossbowmen til forsvaret av borgen..... :yes:

 

 

 

 

 

 

I will crush you to pieces, into little bittle pices

By Pig, Stronghold Crusader og 1

Lenke til kommentar

Som jeg har forstatt det er okonomi den mest effektive maten a vinne spillet pa. Altsa bygg masse! En liten borg taper stort sett alltid mot en storre en.

 

Et tips er a mure inne quarryen. Da kan du lett forsvare deg mot flere sige angrep uten a tenke sa mye pa dem.

Lenke til kommentar

Mur inne byen din, og deretter lag vollgrav rundt heile muren, slik at du egentleg ikkje treng mur. Då slepp du å byggje opp muren heile tida. Husk gså at når det er ein oransje runding liknandes i kanten på minimapen og ei stemme som seier "The keep is enclosed" elns, då kan ingen komma inn utan at dei riv ned muren, men om du har vollgrav, må dei grave den igjen og det tar sin tid viss vollgraven er breid nok. Ellers bygg mange eplefarmar (som eg trur er raskast) eller bollefarmar.

Endret av Armenosos
Lenke til kommentar

Masse mat(double rations) og 100% på alkoholdekking, gir -16 i taxes. Blir fort masse penger sånn.

 

 

Har aldri klart å spille på internett, selv om jeg har hatt spillet i årevis. Hvordan gjør jeg det? :p

Endret av Nurzum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...