Gå til innhold

aktivering av windows xp pro SP2


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har litt problemer med aktivering av windows her.

Jeg har en helt orginal key, men når jeg skriver inn keyen kommer det at den er incorrekt. Jeg kan ikke tenke på noe annet enn at den er i bruk av noen andre eller at jeg skriver feil key 20 ganger på rad ? :p

 

Regner med at Norman osv ikke kan være årsaken til at jeg ikke får aktivert denne saken her?

 

Kan det være noen andre årsaker til dette? Hadde det samme problemet når jeg prøvde en SP1 verision jeg hadde hjemme.

Du må vel også være koblet til internett for og aktivere windows regner jeg med?

 

Dette var noen rare spørsmål, men jeg fårstår ikke at noen andre kan bruke denne keyen min :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke aktivere hvis key'en ikke godkjennes.

 

Er du sikker på at du bruker riktig CD/Key kombinasjon?

 

Full versjon XP key virker ikke hvis du bruker OEM CD for å installere. Fikk det problemet en gang. Skulle prøve å re-installere med en full versjon CD forde den hadde SP2 integrert. Fikk bare invalid key.

 

Fant senere ut hvordan man selv lager en oppgradert CD med siste SP integrert. :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke aktivere hvis key'en ikke godkjennes.

 

Er du sikker på at du bruker riktig CD/Key kombinasjon?

 

Full versjon XP key virker ikke hvis du bruker OEM CD for å installere. Fikk det problemet en gang. Skulle prøve å re-installere med en full versjon CD forde den hadde SP2 integrert. Fikk bare invalid key.

 

Fant senere ut hvordan man selv lager en oppgradert CD med siste SP integrert.  :)

6314250[/snapback]

Denne keyen hører til CD en, men jeg får prøve meg litt mere senere, skal nokk få det til på ett vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...