Orph Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hver gang jeg prøver å spille av filmer i media player, vlc eller liknende fryser dataen seg. Jeg kan bevege på musen, og alt slikt, og jeg KAN avslutte programmet (selv om det tar lang tid, pga at dataen jobber så jævelig). Dette problemet oppsto aldri før, men i går byttet jeg hovedkort, skjermkort og la til 2gb med ram, noe dataen åpenbart ikke likte (!), og hver gang jeg har prøvd å få det til å funke i etterkant, går det tregt (hastigheten virker som om jeg skulle brukt en 286 til å gjennomføre samme jobben når dette oppstår).
Orph Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Nevermind, det var ikkenoe en liten formatering ikke kunne ordne.
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Kan du liste opp alle komponenter i pcen? Sjekk at skjermkortet har nok strøm. Prøv andre drivere til skjermkortet. Hilsen, efikkan.
uberleif Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei Jeg har akkurat samme problem, bare det at jeg vil veldig gjerne slippe å måtte formatere. Problemet er helt likt som tidligere beskrevet her, så jeg gadd ikke lage noen ny tråd. Jeg byttet idag fra et Geforce ti 4200 kort, til et Geforce 7600 Gt kort, samtidig som jeg også putta inn en ny rambrikke. Andre specs på maskinen er AMD 64 +3200 Corsair XMS DDR pc 3200, 2 gb Diverse HDD Gigabyte K8NS Pro hovedkort. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få fikset dette uten å formatere? Har prøvd å reinstallert skjermkort driverne, både de som fulgte med på cd, og de nyeste fra nvidia sine hjemmesider. Aner ikke helt hva som forårsaker problemet, men det går i hvertfall ikke ann å spille av video i noen playere. På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå