NorvegianDad Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg skal kjøpe ny PC,relativt bra gaming PC Amd 4200+ x2 Geforce 7900GT 512MB Lurer på om det er vits med ny skjerm,har en 4 år gammel skjerm(sånn stor en)Det er forøvrig en Fujitsu Siemens Vurderer å kjøpe LCD med til den nye,men vil det være forskjell på grafikken eller er det samme. Hilsen en som ikke vet mye om skjermer
Myrstad Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 en skjerm har minimalt noe og si på grafikken, men siden den er så gammel så kan det hende oppløsningen og Hertz'en er litt dårlig. men hadde jeg vert deg ville jeg investert i LCD skjerm.
NorvegianDad Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 den står på 75 Mhz da,kan ikke stille den mer opp heller.Men det kan være pga nåværnende skjermkort(ATI radeon 9250) Det står maks oppløsning 1920*1080 er er fant forresten skjernavnet og :C700 støtter DCC
MrLee Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 på en CRT vil du ha minst 85Hz i den anbefalte oppløsningen (som så godt som aldri er max oppløsningen skjermen klarer å prestere). Hz på en skjerm har ingenting med skjermkortet å gjøre. din skjerm klarer 85Hz på 1024x768, som er den anbefalte oppløsningen...ikke allverdens. Jeg hadde kjøpt ny LCD og kastet den på søppeldynga utenfor din lokale el-kjøp (eller gitt til virkelig desperate venner/familie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå