Ingvild S.F. Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Heeei! I det siste er det flere som har lurt på hvorfor jeg stod som frakobla enda jeg prata med dem på msn.. Og så lurer dem på hvorfor jeg ikke har bilde... Hva kan det komme av? Og hvordan kan jeg få det til å bli ordentlig igjen... Har til og med lasta ned ny MSN... Klemmer Ingvild
aadnk Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er nok ikke spesielt enkelt å lokalisere feilkilden til dette problemet da det kan være alt fra din MSN-klient, klienten til de kontaktene som opplever problemet eller tilmed MSN-serveren. Det første du burde prøve er å avinstallere MSN (gå fra Start -> Settings -> Control Panel -> Add/remove programs -> og velg MSN Messenger), hvoretter du installerer MSN Messenger 7.5. Dersom problemet likevel vedvarer, kan det muligens være nyttig å prøve dette hos dem som opplever dette problemet. Du kan jo også muligens be dem om å fjerne deg fra listen og legge deg tilbake igjen. Eventuelt kan du også forsøke med andre MSN-klienter som Trillian og Gaim og se om problemet foreligger der òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå