Gå til innhold

Microsoft Outlook (epost varsel, hvordan?)


Anbefalte innlegg

Jeg bruker altså Microsoft Outlook - har fire forskjellige epostkontroer som jeg bruker, derfor bruker jeg Outlook.

 

Nå er jeg ikke veldig kjent med Outlook, men burde det ikke være en funksjon som gjorde slik at den sjekket kontoene mine kontinuerlig, slik at jeg kunne få en melding når en epost blir mottatt!

 

Slik som det skjer når du er logget på MSN. Hvis det skulle han noe betydning for svaret på spørsmålet mitt bruker jeg én hotmail konto, og to gmail kontoer (ikke spør hvorfor jeg ikke bare bruker én konto, det bel bare slik)

 

:hmm::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alternativ

 

Hvis du har noen bedre tips "gi en lyd" :)

 

EDIT: Ser ut som programmet (Outlook altså) ikke sjekker email kontoene når jeg ikke er inne i programmet. Hvis jeg avslutter programmet, blir det nye programmet også de-aktivert.

 

Jeg har krysset av funksjonen som skal gjøre slik at Outlook sjekker kontoen hvert 5 minutt... (uansett om programmet er åpent elleri ikke)

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har fått det til å funke, man måtte velge fil>arbeid frakoblet! For å så velge en funksjon som gjorde at når du minimerte programmet, la det seg forsiden av klokken nede til høyre, så programmet er på en måte åpent hele tiden!

 

For en teit løsning!

6306837[/snapback]

 

 

Hvordan gikk du fram for å få frem d? , får d ikke til jeg!

 

hjelp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...