Gå til innhold

Multimediaprosjektor til 5000 Skr


Anbefalte innlegg

Sjekk denne linken:

 

http://www.optilight.nu

 

(please legg inn "intresseanmälan" når du er der også).

 

 

Dette virker lovende. Hvis de virkerlig klarer å selge volum av dette blir andre prosjektor produsenter nesten tvungen til å sette ned prisene på sine produkter. Selv om biledkvaliteten på Optilight sin muligens ikke er super (ikke vet jeg).

 

Med lysstyrke på 700 ANSI lumen, 6000 timer, 800*600, og data inngang skulle den ikke bli så helgæren hvis en bruker en PC som kilde.

 

[ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-10-11 09:29 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lav oppløsning og lav anislumen syns jeg trekker kjraftig ned,minst 1024x768 og minst tusen anislumen er et must hos meg.

men prisen på optilight var grei men jeg tipper når lampa ryker så koster det nesten like mye som en ny prosjektor.Blir vel noe alla billige skrivere,slutt på blekket kjøp like gjerne en ny skriver haha

Lenke til kommentar

Jeg hadde før en 3M prosjektor 600*800, og 500 Lumen. (Den er vel ca 6-7 år gammel)

 

Jeg syntes den var dårlig. Så jeg solgte den for 4000 :oops:

Når jeg etterpå fikk se hvordan kvaliteten ble når han brukte PC'en som kilde angrer jeg SINSYKT :cry:

For bilde kvaliteten kunne ikke sammenlignes med å bruke composit inngangen.

 

Når en kjører hjemmekino lager en det somregel helt mørkt i rommet. Så lysstyrken bryr jeg meg ikke så veldig om.

 

 

Det jeg håper på er at andre priser ned sine prosjektorer når denne eventuelt blir utgitt.

For at en prosjektor har elektronikk i seg som overstiger selv den beste/dyreste PC er bare tull.

Så det eneste som holder prisene oppe på prosjektorene er at markedet ikke er stort nok. Optilight kan karnskje tvinge konkurentene til å måtte innse dette. Og dermed prise ned, for å øke salget isteden.

 

Det er ivertfall det jeg håper på :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Nervevrak på 2002-10-11 16:24 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...