Gå til innhold

Tele2 - Erfaringer


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte til Tele2 Champion i løpet av sommeren, men er usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. Lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med Tele 2 generelt eller Tele 2 Champion?

 

Noen fordeler, ulemper e.l?

 

Er det riktig at man ikke kan bruke "Min side"(eller va de kaller det) med Tele 2 Champion? Altså at man må ringe kundeservice for å gjøre endringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å bytte til Tele2 Champion i løpet av sommeren, men er usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. Lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med Tele 2 generelt eller Tele 2 Champion?

 

Noen fordeler, ulemper e.l?

 

Er det riktig at man ikke kan bruke "Min side"(eller va de kaller det) med Tele 2 Champion? Altså at man må ringe kundeservice for å gjøre endringer.

6287719[/snapback]

 

Hei!

Er og har vært kunde hos Tele2 i mange år, og er godt fornøyd. Har hatt Champion, men byttet til Tele2 Scratch (5,- pr. mnd) fordi jeg ikke ringer så mye.

 

Champion har "69 kroner som minimumsdebitering - minimumsdebitering innebærer at kunde må betale minimum 69 kroner per måned selv om forbruket (samtaler, sms, mms og datatrafikk) skulle utgjøre et lavere beløp enn dette." Tekst hentet fra tele2.no. Du bør altså ha et forbruk pr. mnd på over 69,-.

 

Det er billig å ringe med Champion: 0,54 kr uansett til hvilken operatør i Norge og Sverige.

 

Tele2 kommer godt ut i de fleste prissammenligninger, og benytter som kjent Telenor's nett. Tele2 har en grei og oversiktlig hjemmeside, finner det du trenger der.

 

Det stemmer at du ikke får noen "Min side" med Champion, det er det kun Tele2 Scratch Kontant som har. Er vel ikke behov for en slik side da du inngår E-fakturaavtale med Tele2: fakturaene kommer på e-post til deg, og blir automatisk trekt ved forfall fra din konto.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv Tele2 Champion

 

Bruker det som mitt hovedabonoment. Er meget fornøyd med Tele2, har ikke hatt noen problemer med dem. Kjæresten min bruker Tele2 Scratch fordi hun ikke ringer for så mye, og ved å registrere nummerene våres med mobil-familie så ringer vi gratis til hverandre.

 

Det er også genialt at man hos Tele2 ringer til samme pris i Norge som i Sverige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...