Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Denver 7" Color TFT LCD Monitor/TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger hjelp til to ting :)

Har kjøpt denne hos Clas Ohlson:

http://www.zitate-online.de/shop/angebot/1...er_dft_709.html

1. Har kjøpt meg en 7" LCD tv for bil. Noen som har noen erfaringer med denne?

Ønsker å få inn best mulig tv signaler med den. Finnes det noen antenner som er bedre enn andre? Bruker den vanlige radio-antenna som sitter på bilen fra før. Bildene er så der. Veit at det ikke er like sterke signaler over alt, men finnes det noen antenner (for eks en tv-antenne for bil) som fungerer bedre for slike tv'er enn andre? Greit å ikke ha brukbare signaler i 1.min så må man vente noen minitter igjen før man ser noe..

2. Skal kjøpe meg en DVD-spiller som jeg kan koble på den. Noen som har noen tips hvor jeg kan få kjøpt en billig DVD-spiller som fungerer bra på denne? Bare en sånn man plugger innpå...

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg med dine spørsmål, men hvordan er bildekvaliteten når signalet er bra (evt har koblet til noe ala DVD-spiller)..?

Skrevet
Kan dessverre ikke hjelpe deg med dine spørsmål, men hvordan er bildekvaliteten når signalet er bra (evt har koblet til noe ala DVD-spiller)..?

6282177[/snapback]

Kvaliteten er overraskende bra. Får inn både NRK1, NRK2, TV2 og TVNorge i sentrale strøk. Bildekvaliteten er som forventet. Man ser jo at det ikke er en hdtv (selvfølgelig), men det er mer enn nok til å se tv/dvd i bilen. Du får den jo for under tusenlappen også. Å da kan man koble til cd-spiller, dvd-spiller, ps2, xbox360 osv.. Men skulle ønske at tv-signalene var noe mer stabile. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. Finnes det tv-antenner for bil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...