GreenEye Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei. Trenger hjelp til to ting Har kjøpt denne hos Clas Ohlson: http://www.zitate-online.de/shop/angebot/1...er_dft_709.html 1. Har kjøpt meg en 7" LCD tv for bil. Noen som har noen erfaringer med denne? Ønsker å få inn best mulig tv signaler med den. Finnes det noen antenner som er bedre enn andre? Bruker den vanlige radio-antenna som sitter på bilen fra før. Bildene er så der. Veit at det ikke er like sterke signaler over alt, men finnes det noen antenner (for eks en tv-antenne for bil) som fungerer bedre for slike tv'er enn andre? Greit å ikke ha brukbare signaler i 1.min så må man vente noen minitter igjen før man ser noe.. 2. Skal kjøpe meg en DVD-spiller som jeg kan koble på den. Noen som har noen tips hvor jeg kan få kjøpt en billig DVD-spiller som fungerer bra på denne? Bare en sånn man plugger innpå... På forhånd takk for svar
Marvil Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Kan dessverre ikke hjelpe deg med dine spørsmål, men hvordan er bildekvaliteten når signalet er bra (evt har koblet til noe ala DVD-spiller)..?
GreenEye Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Kan dessverre ikke hjelpe deg med dine spørsmål, men hvordan er bildekvaliteten når signalet er bra (evt har koblet til noe ala DVD-spiller)..? 6282177[/snapback] Kvaliteten er overraskende bra. Får inn både NRK1, NRK2, TV2 og TVNorge i sentrale strøk. Bildekvaliteten er som forventet. Man ser jo at det ikke er en hdtv (selvfølgelig), men det er mer enn nok til å se tv/dvd i bilen. Du får den jo for under tusenlappen også. Å da kan man koble til cd-spiller, dvd-spiller, ps2, xbox360 osv.. Men skulle ønske at tv-signalene var noe mer stabile. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. Finnes det tv-antenner for bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå