Gå til innhold

brenneprogram som deler opp partisjoner til dvder?

Maxila

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg synest det er litt uklart hva du mener. Vil du ha en kopi av en partisjon fordelt på flere DVDer? Eller vil du ha flere partisjoner på en dvd? (umulig) Eller et system som automatisk deler opp filer som er for stor for en DVD?

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg synest det er litt uklart hva du mener. Vil du ha en kopi av en partisjon fordelt på flere DVDer? Eller vil du ha flere partisjoner på en dvd? (umulig) Eller et system som automatisk deler opp filer som er for stor for en DVD?

Hilsen,

efikkan.

6283467[/snapback]

Vil ha en kopi av en partisjon fordelt på flere DVDer, men at jeg kan lese filene på dvdene uten hjelp av programmer.

Lenke til kommentar
Hei!

Hilsen,

efikkan.

6283467[/snapback]

Vil ha en kopi av en partisjon fordelt på flere DVDer, men at jeg kan lese filene på dvdene uten hjelp av programmer.

6283482[/snapback]

skial jeg forklare bedre

Lenke til kommentar
Det du beskriver er jo nøyaktig det du vil få ved å brenne mappene (så mye som det er plass til på en DVD) over på DVDer. Skjønner ikke hvilken funksjonalitet utover det du er ute etter.

6309799[/snapback]

ja men hadde vært lettere om programmer kunne ha delt det opp til cdeer så jeg slapp å lage veldig mye mapper for å brenne ut,skal kansje brenne 150 gb

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...