Gå til innhold

Samling: Unødvendige PHP Prosjekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, ville bare få samla opp alle unødvendige PHP prosjekter folk har lagd. Eksempel på noe virkelig unødvendig men morsomt: Grandisklokke - (Skriv 0 for å se hvordan slutten er, den som er bra)

Noen som har noe? - Dette er sånne småprosjekter folk kan lage for å lære nye funksjoner. Derfor spør jeg om noen har lagd ting sånn at jeg kan prøve å lage noe lignans og lære hvordan den problemløsninga gjøres!

Hvorfor jeg ikke bruker javascript i grandisklokka? Jeg ble bedt om å gjøre det plain html og php og den skulle vise fremgang! Og jeg klarte det. Sourcen ser du også på siden.

Mvh Thorleif Jacobsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å refreshe siden "kun" hvert 5 minutt pga båndbredde er en dårlig unnskyldning siden filmen alene er like stor som et par tusen sidevisninger :)

Men nå skal jeg ikke spore av hele tråden her ;)

Skrevet

Har ikke lagd så utrolig mye unødvendig, eneste må være en "FileManager".

Altså, noe som lar deg redigere og opprette filer på et spesifisert sted, samt å lage mapper.

Men etterhvert så innså man jo at selve redigering av filer er et eneste stort sikkerhetshull, selv om man legger det i en passordbeskytta mappe.

Og jeg har heller ingen "presentasjon" av prosjeket av åpenbare grunner.

magic_quotes_gpc må være av, så sant du ikke er glad i å fjerne backslashes fra filen i ettertid.

filemanager.zip

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Min phpeggmess er ganske ubrukelig til noe fornuftig alene, men koden kan jo redigeres og puttes inn i noe annet, da blir det litt mer nytte av det :p

Skrevet
Min phpeggmess er ganske ubrukelig til noe fornuftig alene, men koden kan jo redigeres og puttes inn i noe annet, da blir det litt mer nytte av det :p

6294209[/snapback]

Men nyttig nok til at du laget sf-prosjekt av det :)

Jeg husker at jeg og Ueland skrev et komplett ubrukelig skript for konsoll som bare printet ut noe lignende kode som det som ble spyttet ut på skjermer i the matrix. Selvsagt med neongrønnfarge og at det i blant poppet opp en saklig melding i alt rotet.

Dette kjørte vi da over 3*2 skjermer på driftskontoret, så jo veldig "1337" ut :p

Noe mer unødvendig tror jeg ikke jeg skal skrive med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...