Naike Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) jeg tror den ene Hardsiken min har blitt fucka den har funka heelt fint fram til i går, windows finner disken meg jeg kan ikke komme inn i disken, har prøvd med cmd og "min datamarskin" jeg får bare enmelding om at den inneholder et ukjentfilsystem eller at volumet ikke er skadet, jeg har prøvd å formatere bare den disken,men det går ikke, selvehardisken er en Western Digital Caviar SE16 250GB SATA 16MB 7200RPM jeg vet at den viser en s-ata2 men jegharen helt lik bare den er s-ata jeg har kjent på hardisken og den er ikke akkurat noe spesielt varm, platene inne i hardisken snurrer og går. og hvis jeg skal kjøre et programm i fra hardisken så fucker hele windowsen seg og jeg må reboote. er det noen som kan gi noen tips om hva jeg kan eventuelt gjøre så tar jeg gladelig i mot tips i fra dere. mvh Tom André Kulbrandstad Endret 9. juni 2006 av Naike
efikkan Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hei! Har du prøvd Partition Magic? Kanskje du får fikset den der? Hilsen, efikkan.
Naike Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 hey jeg brukte windows sinformaterings behandle> disker og hurtinformater det funka i dag, men ikke i går :S erdet noen someventuelt som vet hva som kan ha skjedd med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå