Zungam Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har noen spørsmål angående notebookhardware control programmet..' Kan noen forklare litt detaljert hvordan man undervolter pcen og hvordan man setter ned hastighetenpå pc-en? ER veldig redd forå gjøre noe jeg ikke burde på den bærbare pcen. Må man la programmet kjøre hele tiden for at instillingene skal vedvare? Takker for svar... 6387357[/snapback] På denne maskinen så har jeg gjort dette enkelt! Åpne programmet og gå til CPU speed-1. Sett cpu speed settings til dynamic switching på både strøm og batteri-2.Hak av Enable custom switching Gå så til CPU VOLTAGE 3.Hak av den første og juster den ned til 764V 4.Hak av Use only Multiplier etc 5. Trykk på Set knappen og programmet kjører en 30 sek lang stabil test. "ferdig innstilt" Programmet vil starte aut når du skrur på maskinen og ligger i underkant hele tiden. Skal du kjøre tyngre oppgaver så bare hak av for CPU VOLTAGE som du har justert ned til 764V og juster tilbake etterpå... Verre er det ikke og du kan ikke gjøre noe skade med undervolting. Lykke til! 6387484[/snapback] Tusen takk....men: "Hak av Use only Multiplier etc 5. " Det går ikke an å hake av dennefunksjonen..dessuten står det multiplier etc1, ikke 5 . Lurer også på om noen har prøvd ut programmet "sandra standard"? Det ligner litt påeverest home edition og analyserer hardwarepå pcen..uansett sa sandra programmet at min bærbare pc(ibm tinkpad t41 :Product: ThinkPad T41 2373-4GG [change] Operating system: Windows XP [change] Original description: P M 1.6GHz, 512MB RAM, 40GB 5400rpm HDD, 14.1 XGA(1024x768) TFT LCD, 32MB ATI Radeon 7500, 16x10x24x/8x CD-RW/DVD, IBM 802.11a/b/g wireless(MPCI), Bluetooth/Modem(CDC), 1Gb Ethernet(LOM), UltraNav, Secure Chip, 6 cell Li-Ion battery, WinXP Pro) ¨ programmet sier at pcen min er overklokka. Kan ikke forstå det siden denne er på1600 mhz og spesifikasjoenen er det samme. men hvordan klokker jeg pcen ned?kan jeg bruke notebookhardware control og hvis, hvordan gjør jeg det(dette er min egen pc,ikke min søster somden andre som er skrevet tidligere i tråden...)
Jada-jada Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Etc er en forkortelse det vet du... Hak av der det står (Use only Multiplier #1 and Voltage #1) Da har du hele regla... Du kan undervolte din egen maskin på samme måte... Det er bare å prøve seg litt frem. Endret 26. juni 2006 av Jada-jada
Gjest Slettet-hhTID5kl Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hei! Jeg vurderer å ta turen oppom Elprice for å ta en titt på maskinen. Noen som vet hvordan jeg kan identifisere antall celler i batteriet? (typenr etc...)
Nessa Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 PCen jeg var med å kjøpte varer også i max 2 timer. Jeg kan ikke helt forstå det.. kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå