AT1S Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Blizzard har sagt at Fee Based Character Transfer kommer denne sommeren. 6270710[/snapback] Seriøst? Det blir kjempe bra! 6270975[/snapback] Jepp, jepp! Bare håper det faktisk betyr _denne_ sommeren og ikke neste... Eller den etter der hehe 6271179[/snapback] Hehe, ja. Kanskje Blizzard holder det de sier for en gang skyld.
Simma89 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 vil det bli slik at man kan bytte fra pvp til pve da? og fra hvilken som helst server til hvilken som helst server`?
brrah Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Lover dere, den tjenesten kommer til å være så jævlig overprisa, gjerrige jævler... Burde jo være gratis, vi betaler faktisk for å spille! Er det ingen som synes det er sjokkerende at det er en betalings tjeneste?
Poor Leno Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Blizzard åpner snart for at du kan bytte til det realmet du vil, for en liten slump penger Edit: Note to myself; Read the hole thread before answering! Endret 9. juni 2006 av Poor Leno
Amon Amarth Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Du klarer det neppe på en dag, jeg kan gå så lang som å si at det ikke er mulig å klare det på en dag. 6266666[/snapback] Hvordan klarte jeg 1-30 fra en tidlig fredag morgen til tidlig lørdag morgen da? håper dem åpner for flytting mellom accounter også, var noe snakk om det også... lei av at bror sin char er på min account =/ Endret 9. juni 2006 av Amon Amarth
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Lover dere, den tjenesten kommer til å være så jævlig overprisa, gjerrige jævler... Burde jo være gratis, vi betaler faktisk for å spille! Er det ingen som synes det er sjokkerende at det er en betalings tjeneste? 6276563[/snapback] Det er nok sant, selv om Blizzard tjener nok penger som det er.
TheInfamous Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Tror ikke det kommer til å bli så forbanna dyrt. Og transfer fra konto til konto kommer, men bare type "familie" først har Blizz sagt. Altså, hvis din bror/dama/sønn etc. har en character på din konto eller vice versa. Undrer på hvordan de skal klare holde det "rent" og borte fra E-Bay
StorPeder Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg vet om ca 3 millioner kinesere som blir sinnsykt glad den dagen konto-konto transfer kommer ... Jeg håper virkelig ikke det skjer.
digitalglenn Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 nei gud forby om en stakkers nard kjøpte seg en lvl 60! da hadde verden mest sanynelig gått under
Be__bad Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 en ting som forvirrer meg, blir dette in-game penger eller NKR?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) en ting som forvirrer meg, blir dette in-game penger eller NKR? 6279577[/snapback] NKR. Hva skal Blizzard med ingame penger? Men håper dette kommer snart! Da skal jeg flytte min lvl 51 shaman til en server noen kompiser spiller på og fortsette der. Endret 10. juni 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå