Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abnegation

 

Denne bilen var skikkelig bra! :thumbup:

Det beste på bilen er vel bodykitet, som er veldig bra utført. Det eneste er vel at bakre hjulbue og hjul skulle ha vært litt større, men det er vel bare smak og behag. :)

Men hvis jeg skal pirke så er fargen litt toony, men dette er jo vanlig på så og si alle modder så det er ikke så farlig.

 

Bildet var litt lite, så jeg får ikke pirket skikkelig :p

Men ellers konge utført! :D

 

Fant en mye større versjon av bildet, men da ser man alt for tydlig at fronten er blurry og at bakhjulet er gjort på et halvt minutt.. Alt av bodykitet er brushet av meg selv, utenom fronten.

 

 

indexex2.png

 

Lenke til kommentar
Wiciwato

 

Du burde croppe bildet litt, slik at man ikke ser det hvite etter senkinga oppe i bildet.

Og så burde du bruke blur tool noen plasser, slik at klippekantene ikke blir så kantete.

 

Men resten av bilen var bra. Likte fargen veldig godt, og så var det du har gjort med panseret skikkelig fett! :cool:

Men det beste med moden er vel at du har gjort om til cab. Som jeg allerede har sagt, så er det lett å se klippekantenene, men ellers helt konge! :thumbup:

 

Abnegation

 

Denne bilen var skikkelig bra! :thumbup:

Det beste på bilen er vel bodykitet, som er veldig bra utført. Det eneste er vel at bakre hjulbue og hjul skulle ha vært litt større, men det er vel bare smak og behag. :)

Men hvis jeg skal pirke så er fargen litt toony, men dette er jo vanlig på så og si alle modder så det er ikke så farlig.

 

Bildet var litt lite, så jeg får ikke pirket skikkelig :p

Men ellers konge utført! :D

 

 

Edit: Tok på meg oppdraget ditt theboss! :D

Bakfelgen ble litt flat, men jeg håper at det ikke ble alt for dårlig.

på sotinga burde du markere en hel rute med polygonal lasso tool og velge stor brush med opacity 30-50% og tegne over

Lenke til kommentar
Bartin

Veldig fin lakk, for meg ser det ut som at du har glemt å ta vekk fargen fra frontlyktene.

Og husk å fylle inn med eventulet svart når du senker og sånn under skjørtene. Det ser litt rart ut uten.

 

Skjønte ikke helt hva du mente med fargen fra frontlyktene? Jeg la til "lighting effect". Og når du mener jeg må fylle inn med evt. svart, mener du der vedsiden av hjulene?

Endret av Bartin
Lenke til kommentar
Bartin

Veldig fin lakk, for meg ser det ut som at du har glemt å ta vekk fargen fra frontlyktene.

Og husk å fylle inn med eventulet svart når du senker og sånn under skjørtene. Det ser litt rart ut uten.

 

Skjønte ikke helt hva du mente med fargen fra frontlyktene? Jeg la til "lighting effect". Og når du mener jeg må fylle inn med evt. svart, mener du der vedsiden av hjulene?

Syntes lyktene så litt ut som at de hadde samme farge som bilen, derfor trodde jeg at du hadde glemt å ta vekk fargen.

Mener rundt hjula ja. Du ser det kanskje og.

Lenke til kommentar
Syntes lyktene så litt ut som at de hadde samme farge som bilen, derfor trodde jeg at du hadde glemt å ta vekk fargen.

Mener rundt hjula ja. Du ser det kanskje og.

 

Åja, men nei. Har ungått å endra fargen på den :) Og ja, la merke til det nå, har egentlig ikke tenkt på det. Så takk skal du ha, for huske på det neste gang :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sweet Ludogamer! Hadde likt å sett litt smoothere skygge under foten til modellen da hun ser litt innklippet ut :)

 

Takk til begge:) Helt enig med deg om det med skyggen:P Var ikke helt fornøyd med den, men fikk ikke så mye mer tid på den, så bare slang den ut:P

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...