The_hdsmckmnky Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 DW er best for levling og PVE dps og MS er best for PVP, enkelt og greit
mau5trap Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 respecced full fury nå takk for alle inspill... seriøse og useriøse
World Of Warcraft Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Har hatt MS en stund og er lvl 49 med warriorn, burde jeg specce til DW fra 49-60 waste 10g for så å waste 15g på å specce tilbake til MS på 60? skal ha PvP warrior.
Omar Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Har hatt MS en stund og er lvl 49 med warriorn, burde jeg specce til DW fra 49-60 waste 10g for så å waste 15g på å specce tilbake til MS på 60? skal ha PvP warrior. 6296399[/snapback] Du vil klart grinde/drepe fortere. Men det blir nok ikke så stor forskjell mtp days played siden du sikkert quester en god del. For min egen del så liker jeg DW mye bedre, og jeg syntes det faktisk er morsomt å grinde som DW warrior, derfor hadde jeg litt høyere moral mens jeg levlet, samtidig som det gikk fortere enn det hadde gått hvis jeg hadde gått for MS. Jeg syntes du burde gå får det du er mest komfortabel med, men det ekke tvil om at du får litt høyere dps om du går for DW (enrage, flurry, impdw). edit: Skal du pvpe @ 60 er MS helt klart best i de fleste tilfeller, dog jeg ikke har store problemer som DW. Endret 12. juni 2006 av Omar
chokke Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Har hatt MS en stund og er lvl 49 med warriorn, burde jeg specce til DW fra 49-60 waste 10g for så å waste 15g på å specce tilbake til MS på 60? skal ha PvP warrior. 6296399[/snapback] Du vil klart grinde/drepe fortere. Men det blir nok ikke så stor forskjell mtp days played siden du sikkert quester en god del. For min egen del så liker jeg DW mye bedre, og jeg syntes det faktisk er morsomt å grinde som DW warrior, derfor hadde jeg litt høyere moral mens jeg levlet, samtidig som det gikk fortere enn det hadde gått hvis jeg hadde gått for MS. Jeg syntes du burde gå får det du er mest komfortabel med, men det ekke tvil om at du får litt høyere dps om du går for DW (enrage, flurry, impdw). edit: Skal du pvpe @ 60 er MS helt klart best i de fleste tilfeller, dog jeg ikke har store problemer som DW. 6296585[/snapback] fury slå vel rimelig hardt med nok AP :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå