Gå til innhold

John Butler | Is it true?


Anbefalte innlegg

Ok, se denne først

 

Så spør jeg, er det ekte? Er det det, eller er bare lyden synca feil?

 

Allikevell, det er sikkert bare det at lyden er synca feil, (tror jeg), men hva synes dere?

Personlig synes jeg dedt er det råeste jeg har sett!

 

 

i love this video. most instrumental guitar videos ive seen just has a guy raping the shit out of his guitar and im amazed by it and then thats it. but when i saw this i was amazed, hes raping his guitar, but its a fuckign SICK SONG, and i keep listetning to it over and over (ps im not really a guitar player)

 

Har den vært oppe før, så ikke post old, bare trykk report :)

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
One of the best instrumental guitar pieces ever. Just incredible

 

Hi, i have had a lot of comments about this getting out of sync. Unfortunately this is nothing to do with me(works fine on my comp, and i have re-uploaded it numerous times), so i cant fix it :(. It may be something to do with the codec i used, but either way, it is a youtube prob. Sorry guys, and glad to have gotten so much positive feedback about it :D

 

 

Jeg var nok litt for rask. Men allikevell, veldig bra...

Lenke til kommentar
Viser nok en gang hvorfor akustisk gitar er heftigere enn el!  :yes:

6267997[/snapback]

Søtt

6279241[/snapback]

Javel? Jeg vil si det er tøffere å se John Butler spille, enn å se Petrucci wanke i vei uten mål og mening.

6300998[/snapback]

Ja? Om du lar wankinga til Petrucci stå for alt som har med el så er vel kasse heftigere. Men jeg vil si at el-gitar er mye bøsere. Kasse gitar er kjempetøft det og, spiller nesten like mye på kassa mi som på el'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...