Gå til innhold

Bedre oppsett av bokmerker i Opera

O.J

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etterhvert fått ganske mange bokmerker i Opera, og syns det har blitt litt uoversiktelig å mye gjennom alle på jakt etter den siden jeg er ute etter.

er det noen muligheter for å dele bokmerkene opp i seksjoner? kanskje i egne faner?

tenkte hw-sider i en gruppe, nyhetssider som vg, dagbladet osv i en annen, torrent-sider i en egen gruppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns noen av sidene ble litt mer utilgjengelige nå, iogmed at jeg først på trykke på bokmerker og så på mappa for å komme til sidene, men takk for tipset :)

vært litt kjekt å ha flere "bokmerker" faner, er det mulig?

Skrevet (endret)

Har du prøvd å vise bokmerkene i sidebaren (trykk Ctrl + 2)? Kan vere det er enklare for deg.

Elles, om det ikkje er mange titals sider det er snakk om, er kanskje det greiaste å vise dei på personal baren. Høgreklikk på eit bokmerke og velg "Show on personal bar". Det vert ei ekstra verktøylinje, men då har du alle dei mest brukte sidene dine veldig lett tilgjengeleg. Du kan velge mellom å vise berre tekst, tekst og bilete (det vetle ikonet rett til venstre for URLen i adresselinja) eller berre bilete.

Edit: Du kan ikkje ha separatorar på personalbaren, men det er berre å lagre nokre nye bokmerke utan adresse, med ein bindestrek eller to som namn, og bruke desse til å skilje grupper.

Med faner, meiner du fleire Bookmarks-menyar (ved sida av File, Edit osb.)? Går ikkje an som eg veit...

Endret av incanus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...