bohapnes Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 hey. Har dere noen forslag til et program jeg kan lage spill meg spillene trenger ikke å være altfor avanserte etterpå, men d blir d uansett ikke men jeg vill prøva alikevell.jeg har prøvd fps creator og 3d studio max. Jeg håper dere sier noen bra programer eller gir noen bra linker. men uansett takker jeg for alle svar og alle linker
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hei! Skal du lage spill uten programméring? Isåfall blir de ikke serlig avansérte. Men om du skal progammére, så bruk for eksempel C++ eller Delphi. Hilsen, efikkan.
salah Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Tror det skal finnes noen små spill-"generatorer" som lar deg lage baner og figurer til RPG-spill, men jeg finner ikke linken til download. Anyways, du kommer IKKE langt uten å kunne programmere, som sagt, begynn med et programmeringsspråk, gjerne C++ eller Java, de er godt egnet til spill.
Moskus Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg lagde et "greit nok" 3D-spill (som heter Red Sled Down) i Visual Basic .Net og en 3D-motor som heter TrueVision3D.
Daye.04 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Joda... Faktisk utrolig bra spill.. Det eneste jeg har å utsette på, er at kamera noen ganger setter seg fast i bakken, og går under bakken i visse omeråder på nivå 1... Eller... Toppers! Two Thumbs up
Mr-CEO Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 I første omgang kunne det kanskje være en ide å lage mods. Da trenger man som regel bare sette seg litt inn i en editor for å lage noe. Jeg kan trygt anbefale TES sin editor til morrowind/oblivion. Ulempen er jo at man blir rimelig låst til type spill og slikt.
Moskus Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Joda... Faktisk utrolig bra spill.. Det eneste jeg har å utsette på, er at kamera noen ganger setter seg fast i bakken, og går under bakken i visse omeråder på nivå 1... Eller... Toppers! Two Thumbs up 6263419[/snapback] Hehe! Takker! Spillet ble tross alt laget på kveldstid/fritid, så det ble altfor liten tid til debugging av slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå