Gå til innhold

har dere et tips til et program jeg kan lage spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey.

Har dere noen forslag til et program jeg kan lage spill meg spillene trenger ikke å være altfor avanserte etterpå, men d blir d uansett ikke men jeg vill prøva alikevell.jeg har prøvd fps creator og 3d studio max.

Jeg håper dere sier noen bra programer eller gir noen bra linker.

men uansett takker jeg for alle svar og alle linker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal du lage spill uten programméring? Isåfall blir de ikke serlig avansérte.

Men om du skal progammére, så bruk for eksempel C++ eller Delphi.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet

Tror det skal finnes noen små spill-"generatorer" som lar deg lage baner og figurer til RPG-spill, men jeg finner ikke linken til download.

Anyways, du kommer IKKE langt uten å kunne programmere, som sagt, begynn med et programmeringsspråk, gjerne C++ eller Java, de er godt egnet til spill.

Skrevet

Joda... Faktisk utrolig bra spill.. Det eneste jeg har å utsette på, er at kamera noen ganger setter seg fast i bakken, og går under bakken i visse omeråder på nivå 1... Eller... Toppers! Two Thumbs up :thumbup::thumbup:

Skrevet

I første omgang kunne det kanskje være en ide å lage mods. Da trenger man som regel bare sette seg litt inn i en editor for å lage noe. Jeg kan trygt anbefale TES sin editor til morrowind/oblivion.

Ulempen er jo at man blir rimelig låst til type spill og slikt.

Skrevet
Joda... Faktisk utrolig bra spill.. Det eneste jeg har å utsette på, er at kamera noen ganger setter seg fast i bakken, og går under bakken i visse omeråder på nivå 1... Eller... Toppers! Two Thumbs up  :thumbup:  :thumbup:

6263419[/snapback]

Hehe! Takker! :)

Spillet ble tross alt laget på kveldstid/fritid, så det ble altfor liten tid til debugging av slikt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...