Alfisti Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hvordan i svarte kom han seg opp dit?? Han var heldigvis på laget mitt, så jeg Spawnet på han og kom meg også opp på taket der... Men brukte resten av runden på å finne veien.. fant ingen.... Noen her som er dyktige snipere som vet hvordan i &%¤/%¤#"%& (pardon my french) det går an...
quizzer Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Til Trådstarter: Kunne vært en ide og poste et bilde av hvor det er..
wolf5 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hotellet midt på venstresiden av kartet? Bare til å klatre opp stigen, der kan du gå opp 1 lite nivå til, så klatre ned bak den og klatre opp på toppnivået. EDIT: Der kom et bilde og... da vet jeg ikke, men commandere kan vel benytte seg av vehicle drops og kasse drops for å komme opp på de litt mer vanskelige spotsene. Endret 6. juni 2006 av wolf5
Alfisti Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Skrevet 6. juni 2006 Jepp det er plassen ja... Men fra hvilken side går man opp.. skikkelig sweet spot da... Takk for bildet.. Burde lagt ut sånt selv ja..
hightow Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Kanskje det går det an å sprenge seg opp dit hvis FF er av?
Steina Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Tror nok at friendlyfire var avskrudd på den serveren du spilte på isåfall? Eneste muligheten til å komme opp på er vel å sprenge seg selv opp med C4, med mindre man bruker noen exploits jeg ikke vet om enda
spec-ops Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 er bare å spawne som spec-ops på en server med ff av, så sprenger man bare seg selv opp, prøvd det før jeg også, mens serveren var i pre-game
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Her? I så fall må du bruke litt c4 ja, men det er ganske mange tak rundt der du kan komme opp på med litt tolmodighet og ferdigheter med space.
Anders Voldsund Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ja eg gjorde det no nettopp, går veldig fint det. Det er vel alle taka du kan komme deg oppå, med ekstra ammo.
Alfisti Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Hvordan sprenger du deg opp da... kan ikke stå rett oppå, får da dør man.... hopper du, eller sprenger du ett lite stykke unna?? haha gir opp nå tror jeg, men takk for alle svar...
Anders Voldsund Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Visst du lagar server på create loacal (då er du aleine) skrur du av friendly fire, så dør du ikkje av C4, granater o.l...
visningsnavn2 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 jeg synes det er enkelt, c4 og freindly fire off, så kan du spawn på squadleader http://rapidshare.de/files/20994407/Den_ek...pidey_.wmv.html linke til en film (tilfeldigvis laget av meg) hvor en fyr hopper rundt hele karkand (nesten hele da )
_Paulsen_ Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 jeg synes det er enkelt, c4 og freindly fire off, så kan du spawn på squadleader http://rapidshare.de/files/20994407/Den_ek...pidey_.wmv.html linke til en film (tilfeldigvis laget av meg) hvor en fyr hopper rundt hele karkand (nesten hele da ) 6259843[/snapback] Sinnsykt da For å sjekke om FF er av, settingen må være satt til 0 da, ikke sant?
visningsnavn2 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 For å sjekke om FF er av, settingen må være satt til 0 da, ikke sant? jepp
Steina Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 jeg synes det er enkelt, c4 og freindly fire off, så kan du spawn på squadleader http://rapidshare.de/files/20994407/Den_ek...pidey_.wmv.html linke til en film (tilfeldigvis laget av meg) hvor en fyr hopper rundt hele karkand (nesten hele da ) 6259843[/snapback] Stakkars deg. Du må ha hatt lite å finne på. Men du er ikke alene. Jeg har også lite å finne på, fordi jeg så den.
visningsnavn2 Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 jeg synes det er enkelt, c4 og freindly fire off, så kan du spawn på squadleader http://rapidshare.de/files/20994407/Den_ek...pidey_.wmv.html linke til en film (tilfeldigvis laget av meg) hvor en fyr hopper rundt hele karkand (nesten hele da ) 6259843[/snapback] Stakkars deg. Du må ha hatt lite å finne på. Men du er ikke alene. Jeg har også lite å finne på, fordi jeg så den. 6261031[/snapback] veldig lite å finne på, var en stund uten internett og så synes jeg at overganger er KJEMPE morsomme!
sixx Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 hadde jeg blitt tatt fra en slik posisjon ville jeg helt klart ha vote kicket personen.... misliker at folk går på plasser "man ikke skal være"
Steina Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 hadde jeg blitt tatt fra en slik posisjon ville jeg helt klart ha vote kicket personen.. 6270762[/snapback] Ånei. Da må jeg aldri gjøre det mens du er på samme server iallfall Kickvotes utretter ikke noe uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå