Gå til innhold

Kopiere tekst fra andre applikasjoner


Anbefalte innlegg

Jeg er java-programmerer så dette er ting jeg ikke kan så mye om, men prøver uansett.. Jeg har planer om å lage et program som samler opp data fra 3-4 forskjellige proprietære windowsprogrammer, og skriver ut dette i mitt program. Så det jeg lurer på er om det er noen måte i c++/c# å "navigere" seg rundt i en annen applikasjon sine gui-objekter, og kopiere ut tekst derfra? Alternativt ta et snapshot av en enkelt komponent og kjøre ocr på den etterpå. Som sagt så er jeg helt grønn på windowsprogrammering og prøver bare i første omgang å finne ut om det er mulig. Noen som har sett eller gjort noe ala dette? Er det mulig?

 

Veldig takknemlig for alle innspill!

 

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det jeg tenkte ja.

 

Jeg føler meg ikke veldig villig til å bidra til enda flere pokerbotter, så dette får du pønske på alene.

6252137[/snapback]

 

Haha, det er faktisk ikke det jeg skal. Det er flere ting jeg kunne tenkt meg å bruke det til, men det viktigste er å få ut listen over turneringer. En annen ting er å kopiere ut loggene og bruke den til å lage statistikk. Hvis du har greie på dette og kan hjelpe så hadde det vært helt supert!

 

Det finnes vel uansett nok ferdige pokerbot'er der ute som man kan hacke videre på for de som vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...