Gå til innhold

Toshiba Qosmio f30 - Tanker og kommentarer.


Anbefalte innlegg

Men det er et produkt som krever NRK-lisens, det er riktig.

 

Er det virkelig sant? Vil databutikken sende papirer til nrk?

 

Den har sine svakheter, blandt annet den doble harddisken. Dette fører til lavere hastighet i antall RPM.

 

Hvorfor skulle diskene gå treigere? De er også satt opp i RAID hvis jeg ikke tar helt feil. Det eneste problemet er vel mere varme og muligens høyere bateribruk...

6271632[/snapback]

 

NRK lisens vil du få på dette produktet på likhet med om du kjøper en tv.

 

Da det er lisens pliktig produkt så vil butikken sender papirer på dette på lik linje som feks tv...

6273215[/snapback]

Ja, jeg skrev det faktisk i posten min da, men du så den tydeligvis ikke. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registrerer du kjøpet på en husstand som har betalt NRK-lisens (altså, du bor der selv), betaler man ikke NRK-lisens, da det kun er en betaling ala 1000 kroner i året per husstand.

 

*kremt* Det har faktisk rukket å bli 2000 kroner i året, bare for å ha sagt det (ja, off-topic som vanlig, sorry...). Like mye som jeg betaler for de 17 andre kanalene jeg får inn via kabel-tv - tilsammen! :roll:

Lenke til kommentar

Hei igjen! fikk pc'en idag og driver med den nå. kommer kanskje til og skrive en liten "test" når jeg har drivet mere med den. men første inntrykket var veldig bra! kjempe design, bra hastighet og skjermen er helt nydelig og se på! (skjermen skal være HD) høytalerne på den er Harman/Kardon og lager bare nydelig lyd i forhold til at det er bærbar. har ikke fått drassa så mye på den enna så jeg kan ikke si så mye om det enna. eneste lille minus hittil er en veldig uvant tastatur oppsett. men er veldig førnøyd til nå. les de andre toshiba qosmio testene her på hardware imens. utseende er veldig likt (om ikke kliss likt) til f30.

Lenke til kommentar

Registrerer du kjøpet på en husstand som har betalt NRK-lisens (altså, du bor der selv), betaler man ikke NRK-lisens, da det kun er en betaling ala 1000 kroner i året per husstand.

 

*kremt* Det har faktisk rukket å bli 2000 kroner i året, bare for å ha sagt det (ja, off-topic som vanlig, sorry...). Like mye som jeg betaler for de 17 andre kanalene jeg får inn via kabel-tv - tilsammen! :roll:

6274278[/snapback]

Det er greit.

 

Men når de fleste hustander i landet betaler NRK-lisens, så vil ikke produktet føre til at prisen øker.

 

At toshiba putter innpå en høyst unødvendig (ifølge min mening) tv-tuner, som presser prisen opp kanskje 2000 kroner, er verre en lisensen fra NRK.

 

Som salg i posten du siterte fra:

 

Det er et prdoukt som krever nrk lisens, ja. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...