Hypernicus Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg visste ikke at det foregikk en update mens jeg kjørte WoW før jeg tilfeldig multitasked til desktop. Da var et vindu oppe hvor det lasted ned til katalogen wow-patch hvor det nå ligger 2 filer: wow-partial-1.MPQ 43-44MB og wow-partial-2.MPQ 0KB. Oppdateringen stod stille på gult lys med ca 29% nedlastet, husker ikke helt nøyaktig. Noen andre som har dette eller har jeg en port som ikke er åpnet på ruteren? Jeg bruker forresten Nextgentel.
Cannabiskopen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Merkelig at du står stille : / Har downloada ferdig på to PC'er nå
Walts Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 min pleier å stoppe på ca 80%, pleier å skru dne av for den bare ødelegger pingene min
SkummelType Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 min er på 15 atm, men patchen fungerer vel ikke når den er lastet ned eller?
Quezni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 jeg avbrøt den selv. det skal jo vanligvis ikke begynne å laste ned sånn uten videre, og i bakgrunnen så man ikke ser det(mistenkelig) og alle wow patcher før har det stått et tall på hvilken version det er. det gjør det ikke her, derfor stoler jeg ikke på denne. noen som vet at dette faktisk er fra blizzard i det hele tatt? mener å ha lest på wow sin hjemmeside en gang at de advarte mot noe sånt som dette.
Bredoc Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Ja, patchen er fra Blizzard å den kan skape lag. Står mer om det her: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post311533
Quezni Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 okei, takker for raskt svar. skal la den gå neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå