Luvilu Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Er et spesielle typer jeg må se etter som passer til bærbar (Acer Aspire 3613) eller har det ingen betydning? Vet så alt for lite om slikt, desverre....
krikol Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeu. Har du f.eks firewire på dataen?? Då kjøper du ein hd med firewire utgang, dette er da best. Ellers har du alle muligheiter for dei som ikkje brukar firewire brukar USB2. Lykke til med kjøp
Tore Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Rimelig og rimelig bra... Western Digital - 250GB - USB2.0 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318905 Tror ikke man får de billigere en det med så mye plass...
nahojdat Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Viktigste du må sjekke er om du har usb-2 eller firewire. Andre punkt er om harddisken skal kobles til "over alt" eller om den bare skal brukes hjemme til ekstra lagring/backup og lignende. 2.5" versjoner trenger ikke egen strøm mens 3.5" versjonene må brukes med strøm-adapter..
krikol Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Her har du eit godt valg, har denne sjølv veldig fornøyd. http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...93&affId=332280 Dette må vere den dessidert billigste hd med 250 GB
Luvilu Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 (endret) Takk for svar.. Nå kommer dere til å skjønne hvor lite jeg vet om data; hvordan finner jeg ut om jeg har firewire eller usb-2? Dn skal forresten brukes til å lagre hovedsaklig bilder og filmer på, den bør også kunne kobles til den stasjonære pc'en vi har da jeg skal hente bilder fra den harddisken og flytte over til den ekserne. Endret 8. juni 2006 av Lynn
Luvilu Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Okay, da har jeg kommet frem til at jeg mest sannsynlig har usb.
Tore Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Siden hun har sagt hvilken pc hun har (supert) så vet vi jo at hun har 3x usb-porter på pcn sin... Jeg tror fortsatt den jeg linket til tidligere gir deg mye plass for pengene... (om pris har noe å si) For en stornerd så er det kanskje litt "plastikkfølelse" og mangler FireWire, men hvis pris spiller inn så anbefaler jeg denne, om utseende betyr mye så finnes det mange som er mye penere utseende messig... Å en eksternhardisk passer også på din stasjonære så lenge den også har usb-kontakt, noe den ganske sikkert har om den ikke er veldig gammel... Endret 8. juni 2006 av Scorpioen84
Luvilu Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 Supert, takk for svar. Da skal jeg ta en nærmere titt på linken. Siden hun har sagt hvilken pc hun har (supert) så vet vi jo at hun har 3x usb-porter på pcn sin... Jeg tror fortsatt den jeg linket til tidligere gir deg mye plass for pengene... (om pris har noe å si) For en stornerd så er det kanskje litt "plastikkfølelse" og mangler FireWire, men hvis pris spiller inn så anbefaler jeg denne, om utseende betyr mye så finnes det mange som er mye penere utseende messig... Å en eksternhardisk passer også på din stasjonære så lenge den også har usb-kontakt, noe den ganske sikkert har om den ikke er veldig gammel... 6270419[/snapback]
krikol Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Scorpioen84, viss du ser etter så er det den hardisken eg linket til som er billigst, berre sånn at eg får sagt det. 895kr for 250 GB.... din er 995 for 250 GB ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå