klomp1 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har nettopp lagt inn windows på nytt, og hadde aldri problemer med Illustrator før.. Men nå i dag, når jeg lagde en "flyer" og skulle lagre den som .pdf så får jeg bare opp en "error" melding... Hva pokker er det som foregår?? Har reinnstalert Illustrator flere ganger uten hell... La til og med inn nyeste versjon av Quicktime, siden det ble nevnt under innstaleringen av Illustrator... Har også nyeste versjon av Adobe Reader, så jeg skjønner ingenting... Noen andre som gjør d? Gjør jeg noe feil, eller mangler jeg noe på pc'n?? Legger med screen av "feilmeldingen": Endret 5. juni 2006 av klomp1
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Sjå om du finn noko hjelp her, eventuelt på nokre av dei andre treffa på dette Google-søket.
klomp1 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Sjå om du finn noko hjelp her, eventuelt på nokre av dei andre treffa på dette Google-søket. 6247767[/snapback] Undervurderer google jeg ass.. Men ingenting hjalp desverre... Jeg prøver å lage en ny jeg, som blir helvetes kult, siden jeg brukte noen timer.. Og håper på d beste...
klomp1 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Har det noe å si hvilken Color mode jeg tar? For å lagre det som pdf liksom... Har kun ett bilde i "flyer'n", og det har vel 3-4 farger... Er en logo... Kan velge mellom CMYK color og RGB color... Tror jeg brukte CMYK sist, så prøver RGB jeg da...
klomp1 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Det her var bra håpløst!! Fått 2 nye feilmeldinger nå, som jeg legger ved... Prøvde å lage en helt ny en, og skreiv bare noe så enkelt som "forbanna lille drit!", og skulle lagre det som .pdf, ikke f*** om den ville da heller... Skjønner ingenting jeg... Reinnstall igjen da... :s
klomp1 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Jaha.. Nå funker det plutselig... Ble drit lei\sur og slettet faenskapet nok en gang... Så i det jeg fant fram CD'n igjen (!!), så så jeg photoshop cd'n min også, og la inn den i samme slengen... Og da funket det plutselig! Merkelig opplegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå