blondie89 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Noen som har tenkt seg på Guns n' Roses konserten i Oslo den 28.? =) Jeg har letet gjennom hele internett etter anmeldelser av den i Helsinki men finner ingenting. =( Er veldig nysgjerrig på om de bare skal spille Chinese Democracy sanger eller om det blir et par gamle slagere og, og hvordan Axl klarer seg uten Slash & Co. Noen som har noen meninger? Eller må jeg vente til den 28. for å finne ut? =)
Krimson Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Etter hvordan de har spilt de siste konsertene (Budapest, Rock in Rio, Milan, Madrid) blir vel setlista noe som dette: Welcome to the Jungle It's So Easy Mr. Brownstone Live and Let Die Robin Solo / Sweet Child O' Mine Better Dizzy solo/ The Blues You could be mine Knockin' on Heaven's Door Ron thal Solo/ Don't Cry Rocket queen November rain Fortus & Finck Solo Out Ta Get Me Madagascar My Michelle Patience Robin Solo Nightrain I.R.S Paradise City P.S. Jeg skal dit, gleder meg som en unge!!
NightKeeper Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skal på den konserten sammen med noen kompiser. Blir kult det, se Axl live.
Bone Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Har sett flere av konsertene som har blitt holdt i senere tid; de uten Slash & CO (på video), og jeg gleder meg enormt! Har ventet på dette siden '93!! Det blir ikke det samme, langt i fra. Men, det blir nytt og spennende. Personlig håper jeg de får gitt ut et par album snart, så de får kuttet de gamle Guns -sangene fra setlisten, for hverken Axl eller de andre klarer å holde dem vedlike, desverre. Jeg digger Axl Rose over alt, men han har ikke den stemmen han en gang hadde.. Men, det nye materialet lover veldig bra!! Skal på begge konsertene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå