Gå til innhold

Trenger litt info

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)
Illusionary Weaponry er opskrytt, har spillt det selv i pvp litt men det fuker dårlig...

btw, flere ganger når jeg har spillt vanlig energy denial i pvp har jeg gjort Illusionary Weaponry mesmere arbeidsledige :!:

(drain enchantment og/eller power leak/spike)

6331864[/snapback]

Jeg tenkte på PvE :)

Endret av Slettet+214asdf125
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
IW suger om mulig enda mer i PvE. Hvorfor har jeg sagt i en post på forrige side.

6334646[/snapback]

Det eneste du nevnte var at man har 60 armor og dermed ikke egner seg som melee. Det er forøvrig sant dersom man ser bort fra at det er mulig å skaffe damage reduction på andre måter.

Men IW er bare et av mange alternativer man kan velge. Selv har jeg vært ren domination mesmer, noe som funker bra i PvE siden henchmen ikke akkurat er de beste interruptere. Har aldri følt meg sub-par av å ikke ha monk secondary.

Skrevet

Mesmer er desverre ikke så ettertraktet i PvE. Necro derimot, er blitt veldig populære. Om du hadde planlagt å lage deg en Mesmer/Necro, så kan du jo prøve å lage en Necro/Mesmer. Og om du ikke er fornøyd med din second profession, så kan du alltids skifte den senere :)

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)
ble nok mesmer/necro på meg :) fast casting høres bra ut

6354827[/snapback]

Fast Casting er bra, men i all hovedsak er det vel bra i PvP. Som tidligere nevnt er necro/mesmer et godt alternativ, siden du får en greiere metode for å regenerere energi. Et negativt aspekt ved å ikke ha mesmer primary er jo at du ikke kan forbedre mesmer attributes med runer.

Du bør uansett se det an selv og bestemme deg for hva du vil spille!

Edit: Så igjennom fast casting skills nettopp. Det var en del spells der som det er mange muligheter med! Blir nesten frista til å lage en egen primary mesmer ^^

Endret av Slettet+214asdf125
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...