jovie Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Enkelt og greit hvordan resetter jeg brd? tenkte jeg skulle farme Lord Roccor for og få Idol of ferocity..Er det bare og gå ut og inn igjen av instancen?
Loeve Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Gå ut av instansen, forlat gruppa, inviter på nytt. Vips, restartet.
jovie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Gå ut av instansen, forlat gruppa, inviter på nytt. Vips, restartet. 6240741[/snapback] Jeg er ikke i noen gruppe da... må jeg være det?
Turboleif Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Tror bare du må invitè noen også leave igjen hvis du ikke er i gruppe..
jovie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Bare inviter en random kar og dra fra gruppa. 6240772[/snapback] Tusen takk for kjapt svar
Dewd Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Når du er ferdig med det du skal inne i Instancen, Invite en random, gjør han til Group Leader, deretter leave group og relog eller gå ut og inn av Instancen. (:
PoleCat Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hopp ut. Inviter noen. Gjør han til leader. Leave party. Hopp inn igjen. Rince and repeat.
Tyrian Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I den nye patchen skal det være mulig for en party leder å resette uten å måtte gjøre disse tingene, er det noen som kan bekrefte dette ? Tyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå