Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

trenger hjelp med skjermkort


Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt "ASUS Nvidia GeFORCE 6600" og jeg har installert de nyeste driverne på skjermkort og hovedkort. jeg har også oppgradert bios på hovedkort. men når jeg ser på enhetsbehandling og egenskaper på kortet får jeg "ikke nok resurser til og bruke denne enheten, deaktiver noen andre komponenter vis du vill bruke denne enheten" og jeg har bare tilkoblet et usbkort og RAID kontroller, så det burde vell gå?

men kan det være noe med strømforsyninga mi for med den i skjermkortet har jeg ingen sånne kontakter igjen, (den samme typen som er til harddisker husker ikke hva det heter jeg). ivertfall så er alle dem er oppbrukt. Strømforsyninga er på 360W.

 

bilde er sånn som før du har installert drivere, 4 farger og 800 x 600 i oppløsning eller noe sånt vertfall veldig dårlig kvalitet får ikke brukt det til noen ting

 

 

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje jeg ikke sa det klart nok men jeg har nok strømkabler, det er bare det at jeg ikke har flere igjen så jeg lurte kansje på om kortet fikk for lite strøm eller at det overbelastet strømforsyningen. Men det står at hovedkortet har for lite resurser noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Ble litt forvirret av hva som skulle være fakta tidligere i tråden, men AGP utgaven av dette kortet er vel hovedsakelig støttet av en ekstra strømplugg øverst i kortet? Kompisen din kjørte kortet på en steinaldermaskin, antakeligvis da i AGP 2-4X? Det burde jo kanskje tilsi at det ikke akkurat sluker strøm da.. :)

Eller kanskje dette ble irriterende innlysende :blush:

Lenke til kommentar
Det kan være at stømforsyningen er for svak. Har du prøvd din venns?

 

Edit: Ble litt uklart :p Har du prøvd å bruke strømforsyningen til kompisen din i din pc?

6256279[/snapback]

 

jeg har ikke prøvd med hans strømforsyning i pcen min for det hadde aldri den strømforsyningen klart. men jeg prøvde hans strømforsyningen bare på korte liksom vis du skjønner, jeg satt pc'ens hans vedsiden av min å kobla den på skjermkortet.

gikk ikke da heller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...