Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fryktelig lyst og lage meg ein animasjons film.

Jeg skulle gjærne ville kjøpet bøker men jeg gidder ikke og lese (vet at det er en slap holdning)

Noen som har laget og kan si meg hvordan man gjør det og ca: hvor lang tid tar det og lage ein film.

vet at "Slipp Jimmi fri" tok 10 år og lage.

hvilke program må jeg bruke( må være gratis )

 

 

 

:D Takk for all hjelp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man starter der man alltid har måttet starte når man starter på noe helt nytt:

http://www.blender.org/cms/Documentation.628.0.html

 

tenk over at den i flokken din som eventuellt kan dette (eller hva som helst annet) fra før har enten:

 

* lært det fra noen andre

* ..eller lest selv..

 

(edit: det er en 3. mulighet også, men den gidder jeg ikke gå inn på her)

 

så får du finne ut av hvilke av alternativene du har mulighet til og/eller velger å satse på selv

 

edit: fyttirakkern; er jeg kjip -- eller hva?

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar

det ekke greit å værra kar .. greia er at slike skjønner ikke at de ikke hadde giddet å lest det andre hadde skrevet _her til dem_ heller .. altså noe som tilsvarer noe som er like bra som det som _allerede_ er skrevet i noe som tilfeldigvis har fått navn "bok" eller "dokumentasjon"

 

de tror bare at "om noen bare hadde forklart det _til/for meg_; så hadde alt vært enklere" .. de innser ikke det at det er akkurat dette bøker er til for, men tror bøker er noe mer upersonlig/fremmed/skremmende enn det verktøyet de i utgangspunktet har som mål å bruke er

 

... nærmest håpløst (i 90% av tilfellene?) å forklare inntil den det gjelder innser disse tingene selv egentlig ...

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...