Gå til innhold

AwG Søker spillere til BF2 klan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til alle de som vurderer denne klanen må jeg bare få lov til å si at det finnes utrolig mange bedere eksempler enn denne! spilte 3v3 inf only, fbf, ingen C4, inegn commander etc... bare vanlige våpen.

de spilte så useriøst at det ikke er mulig! de brukte commander, UAV, artillery, tank, APC, hummer, C4, selv om de sa det var live. etter 4 runder hadde de enda ikke fått ræva i gir! de er rett og slett tragiske! uansett hvor mange ganger vi sa ifra så ga de faen! selv om de svarte jaja kk blabla..

finnes ikke værre klan.

Skrevet

Vi er en seriøs klan. Bare fordi Clan Memberan mine ikke hadde fått vite om reglene.

skulle absolutt LEc få oss til og virke useriøse.

Har alder noe og si? Kom med et godt exempel. ikke noe som dette feks : alder teller.

LEc sa at vi cheata, så etter det sa de at de ville ha en clan match da vi ikke cheata,

og over halvparten av det som står i posten på BF2 er løgn. de første rundene var ikke med da vi brukte biler og artelleri.

Men vi er en seriøs klan, og ha respekt er det som teller. og kom ikke og si at vi er useriøse, får da er det dere, :love:

Skrevet

Siden alle er i mot oss, ser jeg ingen annen utvei en og legge ned AwG.

Det var artig helt til LEc ødelag for oss. og vi ønsker alle de andre klanene lykke til videre.

Første PCW ble bare rot. og nå er vi kjent som Norges mest useriøse klan, og alle er i mot oss så defor legger jeg ned clanen, og dermed går over til css. heheh :cry:

Vi takker for oss. Og neste gang du prøver og gå inn på AwG nettsiden for du opp at siden ikke existerer.

Mvh AwG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...