Dofty Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg har nettopp lagd en USB "pult", det eneste utstyret jeg brukte var en liten skrutrekker og litt vann for å gjøre det lettere å bryte gjennom det harde finèrplaten med bare en liten skrutrekker som sagt tidligere. Jeg brukte 2 timer på så dere burde ha god innstilling! Hva synes dere? Endret 2. juni 2006 av Dofty
SvennAndre Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Vil ikke si det var noe eksepsjonelt bak det.. Var ikke så veldg pent heller. Men, feilpost? :!:
Re-Offender Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nydelig finish Skulle ønske flere her på forumet hadde slike evner, sjeldent man ser noe så gjennomført..
sunbug Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Unnskyld utrykket, men dette ser jo mer ut som en rasert pult hvor noen tilfeldig vis satte fast en usbkabel i et hull. Ikke særlig imponerende, men kan kanksje bli en praktisk addon.
Re-Offender Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 [ironi]ååå? tusen takk[/ironi] 6231213[/snapback] Ikke no å tøyse med det da! Sendte like så godt et tips til HardOCP om modden din, vi får håpe de poster den på førstesiden sin
Haraldson Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Stygt, og plasseringa er av de minst gjennomtenkte jeg kan tenke meg. Gratulerer!
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 jeg bare kjedet meg og det er en gammel pult, jeg skal uansett skaffe meg en nye en snart
erikindre Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Unnskyld, men dette var faktisk noe av det verste jeg har sett på lenge... Du har ødelagt en helt OK benkeplate, laget masse stygge tusjstreker og vil nå komme til å ha evt. ledninger stikkende ut rett foran tastaturet! Well done :-)
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 [ironi]ååå? tusen takk[/ironi] 6231213[/snapback] Ikke no å tøyse med det da! Sendte like så godt et tips til HardOCP om modden din, vi får håpe de poster den på førstesiden sin 6231237[/snapback] ØHM... seriøst? gi meg linken til siden da!
enl Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Godt forsøk, men det når vel ikke helt opp. Tror ikke det var meningen din heller
Vice Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Haha, artig sak! Likte spesielt også at det kun var brukt en skrutrekker til prosjektet.
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 den tingen jeg har nedi USB'en er MP3 spilleren min
hds Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer du vant 1 tonn kål for værste utførelse og mest bortkasta tid i historien. Når du først skulle gjøre noe slikt hvorfor sette igang med en skrutrekker? Finnes mange andre verktøyer som sikkert hadde gjort det op halvparten av tiden og gjort det dobbelt så pent.
Dofty Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 den eneste grunnen for jeg postet denne tråden var for å vise hvor dårlig en ting kan bli utført, men den er jævli praktisk da fordi jeg slippper å leite etter PC'en hele tiden når jeg skal plugge no' inn bare for morroskyld, hvis jeg hadde hatt bedre våpe... verktøy da kunne jeg hatt lagd en som var eksemplarisk, jeg fikk 5'er i sløyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå