T3xuZ Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hvordan kan jeg bruke xp home cden til å formatere en ny sata harddisk? Har formatert den i fdisk men det fungerer ikke slik som jeg har gjort det i hvert fall.
valentino Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Har du et operativsystem på maskina så formaterer du derfra. Om du skal formatere å legge inn windows på den disken så gjør du det ved å laste Sata drivere under oppstart av platen. Les mer om dette i Sata guiden i kategorien Nettverk.
T3xuZ Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Har du et operativsystem på maskina så formaterer du derfra. Om du skal formatere å legge inn windows på den disken så gjør du det ved å laste Sata drivere under oppstart av platen. Les mer om dette i Sata guiden i kategorien Nettverk. 6229101[/snapback] Har ikke operativsystem alt er nytt,kan heller ikke bruke andre datamaskiner i huset for de har ikke sata.trodde det skulle gå ann å bruke xp cden til å formatere,ved å bruke en kommando?tror ikke sata driverne blir lastet in før jeg begynner innstallasjonen av xp, driverne ligger klar på en diskett.
valentino Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Les del 2 i denne tråden: Sata guide Den ligger under lagringsmedier... ikke nettverk som jeg sa i sted. Der er det en veldig god forklaring på hvordan du skal innstallere windows på satadisken din.
T3xuZ Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Les del 2 i denne tråden:Sata guide Den ligger under lagringsmedier... ikke nettverk som jeg sa i sted. Der er det en veldig god forklaring på hvordan du skal innstallere windows på satadisken din. 6229513[/snapback] Takker dette så bra ut ønsk meg lykke til tror jeg trenger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå