Gå til innhold

Quick cloth shift etter FD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker selv "wardrobe" add-on.

Vil tro en add-on som automatisk tar bort klærene dine når du tar FD er særdeles upraktisk..

Man bruker gjerne FD noen titalls ganger i løpet av en spilleøkt, og kanskje i ett av disse er det for å unngå durability loss. Og viktigst av alt, når du fjerner alt du har av armor og utstyr mister du all "statsen", ergo ca 60% av dine hit points, noe som er særdeles upraktisk om det viser seg at det ikke blir en wipe, og du kan ikke gjøre noe fordi du står der som en naken fjott ;)

Skrevet
Bruker selv "wardrobe" add-on.

Vil tro en add-on som automatisk tar bort klærene dine når du tar FD er særdeles upraktisk..

Man bruker gjerne FD noen titalls ganger i løpet av en spilleøkt, og kanskje i ett av disse er det for å unngå durability loss.  Og viktigst av alt, når du fjerner alt du har av armor og utstyr mister du all "statsen", ergo ca 60% av dine hit points, noe som er særdeles upraktisk om det viser seg at det ikke blir en wipe, og du kan ikke gjøre noe fordi du står der som en naken fjott ;)

6229692[/snapback]

Den fjerener ikke alt utstyret på hver FD men fjerner det når du skriver en kommando og deretter tar FD.

Skrevet
Er det noe jeg ikke ser? hva er vitsen med denne addonen?

6229580[/snapback]

Vist du ser det blir en whipe er det vel greit å få 0 durability loss? :ermm:

6229591[/snapback]

Ja, selvfølgelig. Av en eller annen grunn tenkte jeg PvP :dontgetit:

Skrevet

Det har hendt jeg har brukt den når det faktisk viste seg at guilden klarte å fortsette, så da bare åpner jeg bagene og klikker kjapt på utstyret og får dem på meg og kan fortsette igjen ;)

Skrevet
Vet ikke hva addonen er for, men virker ulovlig...

6229835[/snapback]

Hva virker ulovlig med det?

Alt itemrack,som jeg bruker,gjør er å definere sett med utstyr slik at du kan skifte raskt.

FR/NR/stamina/annet.

Eneste det er snakk om her er å definere et tomt sett og skifte til det når du wiper.

Men,jeg skulle veldig gjerne sett at du ikke kom ut av combat etter FD lenger,

siden de nerfet oss rogues...Hvis jeg skal betale for dura loss på wipes er det bare rett og rimelig at huntere må gjøre det samme :)

Skrevet
Vet ikke hva addonen er for, men virker ulovlig...

6229835[/snapback]

Hva virker ulovlig med det?

Alt itemrack,som jeg bruker,gjør er å definere sett med utstyr slik at du kan skifte raskt.

FR/NR/stamina/annet.

Eneste det er snakk om her er å definere et tomt sett og skifte til det når du wiper.

Men,jeg skulle veldig gjerne sett at du ikke kom ut av combat etter FD lenger,

siden de nerfet oss rogues...Hvis jeg skal betale for dura loss på wipes er det bare rett og rimelig at huntere må gjøre det samme :)

6255246[/snapback]

Da må hunters få energy, eller lignende, istedet for mana ! :)

Men det burde de hatt uansett :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...