Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekstern HD funker ikke


Anbefalte innlegg

vet ikke om dette er rett plass å poste denne men prøver.

 

jeg har en ekstern harddisk som har stått på bordet mitt heilt i ro. og har da vært på noen netter. den funket kvelden før, men når jeg kom hjem fra jobb dagen etter. så kom det fram at den ikke var leslig og jeg fikk ikke tilgang til haddisken. jeg har veldig mye viktig innpå den så er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan få tatt ut det som er i den??

 

har ikke peiling på hvilken merke dette er. men er i hvertfall en SATA HD om det sier dere noe.

 

takker for alle tips og svar jeg får.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
vet ikke om dette er rett plass å poste denne men prøver.

 

jeg har en ekstern harddisk som har stått på bordet mitt heilt i ro. og har da vært på noen netter. den funket kvelden før, men når jeg kom hjem fra jobb dagen etter. så kom det fram at den ikke var leslig og jeg fikk ikke tilgang til haddisken. jeg har veldig mye viktig innpå den så er det noen som har noen tips på hvordan jeg kan få tatt ut det som er i den??

 

har ikke peiling på hvilken merke dette er. men er i hvertfall en SATA HD om det sier dere noe.

 

takker for alle tips og svar jeg får.

6227634[/snapback]

jeg har samme problem som deg , og har bruk partisjon magic 7.0 for å få hd. lever igjen , men mister aller data i hd. tror at det finnes noe prog. som redder filer ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...