araziel Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) På en helt ferskt installasjon av XP Pro funker plutselig ikke start-knappen. Dvs, den synes, jeg kan høyreklikke den og åpne det som ligger der, men intet skjer når jeg venstreklikker den. Det samme gjelder når programmer groupes på start-baren, dvs hvis jeg har oppe 8 firefoxer skjer det ingenting når jeg venstreklikker på gruppen. Hvis jeg rebooter funker det som normalt igjen en stund. [edit] Kan også reboote kun explorer.exe, som jo er der problemet ligger, og det funker en stund.[/edit] Beklager hvis emnet har vært oppe før, jeg søkte men fant ikke noe svar. Noen som vet hva det kan skyldes, evt har en fix? Jeg har ikke noe virus eller malware afaik, og jeg har sjekka ganske grundig. Og som sagt er det en helt fersk installasjon. Endret 1. juni 2006 av araziel
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Dette er nok noe kødd i registery. Prøv å reparer funksjonen på windows cden.
araziel Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Skrevet 1. juni 2006 Kan jo teste det ja, skal gjøre det senere. Litt småinteressert i akkurat hva det er siden jeg har opplevd det noen ganger før, så hvis noen vet akkurat hvor feilen ligger svar ivei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå