Gå til innhold

Trenger nytt spill og spille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et nytt spill og spille :) . Har gamecube PS2 og pc.Spiller WoW men internett skrur seg av så *pip* tidlig, såtrenger et annet spill og spille, noen tips :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan spille det offline. men så har du Hitman 1,2,3 å 4:)

BF Vietnam er også en klassiker.

du har også Cold Fear, Gta San andreas, F.E.A.R. , Rome Total War + expansion, star wars Battlefront 1 å 2!

Skrevet

Et litt eldre (2004) og ofte oversett spill er Vampire Bloodlines. Bra kombinasjon av RPG og action, men husk patch.

Forøvrig slenger jeg meg på Hitman-anbefalingene.

Skrevet (endret)

få deg nytt modem ;) Vårt internett skrudde seg av og på kjempemye, vi prøvde 3-4 forskjellige Topcom modem, men da vi fikk en annen type, funka det helt fint :)

Endret av pgrundet
Skrevet
mb_zzz

BF Vietnam er ikke en klassiker. 1942 er en klassiker

BF er såklart noe å vurdere.

6226279[/snapback]

ja, mente 1942.

Skrevet

Jeg anbefaler Heroes of Might and Magic V. Jeg har spilt det i alle mine våkne timer siden jeg fikk spillet for 3 dager siden. Skikkelig HoMM3-følelse. :)

Skrevet
Jeg anbefaler Heroes of Might and Magic V. Jeg har spilt det i alle mine våkne timer siden jeg fikk spillet for 3 dager siden. Skikkelig HoMM3-følelse. :)

6227022[/snapback]

Virkelig? Har vurdert å skaffe meg HoMM5, og nå som du sier det gir HoMM3 følelse er jeg temmelig sikker. Elsket det spillet. :love:

Skrevet

Støtter forslaget om Vampire : Bloodlines. Ett fantastisk spill som blander adventure, RPG og FPS. MInner meg egentlig litt om Deus Ex, bare med mer "voksent" innhold.

Spillet er også bygd på Half-life 2 motoren.

Tragisk at Troika games er konkurs nå, de laget noen geniale spill (mange av folkene var de som laget Fallout i sin tid).

Skrevet

Bloodlines er et kjempebra spill, med solid og god handling, men bugs og for dårlig tid for utvikling av grafikkmotoren ødela mye. Spillet kunne blitt mye penere :)

Skrevet
Anbefaler Gothic-spillene. Disse spillene har en stemning ingen andre spill klarer å matche. :)

6231897[/snapback]

ja gothic er genialt! :D har spilt en masse gothic 2... så har du jo også doom 3. ikke så dumt det nei. og C & C generals er jo et GENIALT RTS spill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...