Gå til innhold

sony hc-46e eller canon mvx 40 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Var i butikken i dag og skulle til å kjøpe hc-46e til 4000kr da selgeren mente at mvx 40 til 4500kr var mye bedre i alle områder unntatt at den ikke har dv-inn, som ikke er viktig for meg..

Kameraet skal brukes på ferie og til litt "småfilm" som skal redigeres. Det er en fordel hvis det har en god nattfunksjon som jeg har hørt hc-46e har.

-Har dere noen tips / erfaringer til om det er verdt å gå opp 500kr? Dette begynner å bli i dyreste laget for meg.

-Vet dere om noen ulemper med canon som selgeren unnlot å tipse om?

Endret av Crossfire
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Var i butikken i dag og skulle til å kjøpe hc-46e til 4000kr da selgeren mente at mvx 40 til 4500kr var mye bedre i alle områder unntatt at den ikke har dv-inn, som ikke er viktig for meg..

Kameraet skal brukes på ferie og til litt "småfilm" som skal redigeres. Det er en fordel hvis det har en god nattfunksjon som jeg har hørt hc-46e har.

-Har dere noen tips / erfaringer til om det er verdt å gå opp 500kr? Dette begynner å bli i dyreste laget for meg.

-Vet dere om noen ulemper med canon som selgeren unnlot å tipse om?

I denne prisklassen er vel også Panasonic NV-GS180 et kamera du ikke bør la være å kikke på, med bl.a. 3CCD... Bare sånn for å ha nevnt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...