Gå til innhold

Priest healer talent build


Anbefalte innlegg

Hei min ud priest har dinget 60 nå

 

Og jeg trenger den beste healers builden.

Ikke noe 20/31/0 vill se hvor vært talent er setti.

Også så hadde det vært kjekt og sett en holydmg build.

 

Takk, haagen.

Endret av haagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, her er min profil med talents, må si jeg liker den ganske godt, sånn rent bortsett fra at jeg vurderer å untraine så jeg får divine spirit istedet for LW og spirit of redemption. Somregel så dør jeg som en av de siste uansett, så om vi wiper så wiper vi liksom og da er det ikkeno poeng i spiriten.

 

LW er i beste fall kjekk å ha for lange durationfights som nef, men slett ikkeno must.

 

http://ctprofiles.net/715083

Endret av Netforce
Lenke til kommentar

LW suger imo. Tar du skade så blir den avbrutt? Hva faen? Bruk heller poengene dine på noe nyttig.

 

Spirit of Redemption suger imo. Som Netforce sier så dør du enten sist, eller så er det ingen nytte i den (som f.eks at du dør på trash mobs eller noe).

 

Jeg ville heller ikke ha hatt unbreakable will, men det er mest fordi det jævla dritt-talentet dreper meg hver gang vi møter Onyxia. Det virker ikke som om man kan resiste de virkelig viktige stunsene allikevel, så jeg satte like godt poengene mine i wand spec, så jeg kan grinde mer effektivt.

Lenke til kommentar

Ranged fightersa sier at de liker den, men den har naturligvis begrenset nytteverdi. Litt sånn som talentpoeng i improved renew, 1k healing over 15 sec?? priests er ikke hot-healers uansett så glem det. Når i tillegg alle andre priests i raidet har talentpoeng der så slipper jeg å evt overskrive en av dems renew om de har akkurat putta på en.

Lenke til kommentar
Ranged fightersa sier at de liker den, men den har naturligvis begrenset nytteverdi. Litt sånn som talentpoeng i improved renew, 1k healing over 15 sec?? priests er ikke hot-healers uansett så glem det. Når i tillegg alle andre priests i raidet har talentpoeng der så slipper jeg å evt overskrive en av dems renew om de har akkurat putta på en.

6220048[/snapback]

 

Renew er den viktigste spellen utenfor boss fights som priest, så alle monner drar. I andre fighter der du er pur raid healer er den også noe av det aller beste du kan bruke. Mana-effektiv, full +healing-bonus samt at du kan slappe fullstendig av og fokusere på annet mens den gjør jobben.

Lenke til kommentar

Joda, klart det, men tenk litt på dette: hvis det allerede er en renew på personen som en av de andre har dytta opp og det er 10 sekunder igjen av den. Hvorfor skal JEG da ha talent i denne så den overskriver den gamle renewen med 5 nye sekunder? 5-6 ekstra sekunder for 300 mana er i mine øyne bortkasta mana og gjør at jeg må drikke oftere, noe som gjør raidet tregere. Osv.

Improved renew er overvurdert mener nå jeg og poengene kan godt brukes andre steder. Det at "alle andre" har den, gjør at jeg ikke trenger den. Klart, om alle hadde specca som meg så hadde jeg jo vært like langt igjen.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller ikke ha hatt unbreakable will, men det er mest fordi det jævla dritt-talentet dreper meg hver gang vi møter Onyxia. Det virker ikke som om man kan resiste de virkelig viktige stunsene allikevel, så jeg satte like godt poengene mine i wand spec, så jeg kan grinde mer effektivt.

6219986[/snapback]

 

Du har rett at det er ganske jævelig med unbreakable will på onyxia, men det tar av i pvp. Jeg kjører en 26/25 build, profil i signatur.

Lenke til kommentar

Inner focus er det mest geniale talentet noensinne. Kjekt med IF og ZHC hvis man skal critte i PvP og solo PvE, genialt å hive opp ZHC og IF og heale tanken for 6000 "gratis" ved starten av en kamp og det er definitivt kjekt å kunne buffe en ekstra gruppe med Prayer of Fortitude når man har det travelt, eller å buffe en tank som dør midt i kamp med PW:F.

Lenke til kommentar
Fore pure ren healingbot pleier jeg å specce :

 

http://www.wowhead.com/talent/?bxMuscZfxxccMVx

 

Da blir du en maskin da, som ikke har det så morro offraids :)

6220856[/snapback]

 

 

Hva er vitsen med Healing focus? du blir jo ikke slått på i raids? du burde hvertfall ikke det. men mindre det der en heale bg\raid specc ^^ så er det jo kjekt men er du en ûber raider så er healing focus waste av talent point imo.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...