Dj_Arnleif Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Har komt i en litt iriterende sitvasjon. Har på en eller annen måte klart å slette noen MDL filer. Så visst noen kan vere så greie å legge hele den mappen for nedlastning et sted? Håper noen kan hjelpe. Mvh meg.
Rockna Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du kan jo bare reinstalere spillet da kommer alle mappene på plass.. men kan sikkert se om jeg har mappen
iNeo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du kann ikke slette noen filer, for steam har GCF backup av heledritten. Hvis du sletter en GCF fil så starter du bare steam og høyreklikker på spillet og velg "instal game" elns.
Dj_Arnleif Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Nei, har orginalen visst det var det du mente
Dj_Arnleif Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 (endret) Er det ingen som kan gi meg en full oppdatert versjon av cstrike mappen? Fant ut at eg hadde lastet ned en skin og den overskrev den orginale filen. Skinen var vel ødelagt så nå får eg ikke startet et map eller noen ting. Endret 15. august 2006 av Dj_Arnleif
neadii Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Er det ingen som kan gi meg en full oppdatert versjon av cstrike mappen? Fant ut at eg hadde lastet ned en skin og den overskrev den orginale filen.Skinen var vel ødelagt så nå får eg ikke startet et map eller noen ting. 6682226[/snapback] hvis du legger til skin feil kan du bare slette skinnen, så lages det automatisk originalen igjen..
galaxee Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 kan du ikke bare slette cstrike mappen da? css inneholder ingenting i cstrike mappa til vanligt.. orginalfilene er som sagt inni en GCF fil det blir bare lagret nye maps/models/materials som du har laster ned. kopier maps/sound/ til mine eks. dokumenter (slik at du slipper å laste dei ned, vis du har mye) slett cstrike mappa, start css og gå ut igjen så har det opprettet seg en ny cstrike mapp og bare kopier tilbare maps osv tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå