Gå til innhold

Laste ned cstrike mappen? CSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har komt i en litt iriterende sitvasjon.

Har på en eller annen måte klart å slette noen MDL filer. Så visst noen kan vere så greie å legge hele den mappen for nedlastning et sted?

Håper noen kan hjelpe.

Mvh meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kann ikke slette noen filer, for steam har GCF backup av heledritten. Hvis du sletter en GCF fil så starter du bare steam og høyreklikker på spillet og velg "instal game" elns.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Er det ingen som kan gi meg en full oppdatert versjon av cstrike mappen? Fant ut at eg hadde lastet ned en skin og den overskrev den orginale filen.

Skinen var vel ødelagt så nå får eg ikke startet et map eller noen ting.

Endret av Dj_Arnleif
Skrevet
Er det ingen som kan gi meg en full oppdatert versjon av cstrike mappen? Fant ut at eg hadde lastet ned en skin og den overskrev den orginale filen.

Skinen var vel ødelagt så nå får eg ikke startet et map eller noen ting.

6682226[/snapback]

hvis du legger til skin feil kan du bare slette skinnen, så lages det automatisk originalen igjen..

Skrevet

kan du ikke bare slette cstrike mappen da?

css inneholder ingenting i cstrike mappa til vanligt.. orginalfilene er som sagt inni en GCF fil

det blir bare lagret nye maps/models/materials som du har laster ned.

kopier maps/sound/ til mine eks. dokumenter (slik at du slipper å laste dei ned, vis du har mye)

slett cstrike mappa, start css og gå ut igjen så har det opprettet seg en ny cstrike mapp og bare kopier tilbare maps osv tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...