Gå til innhold

Har ett Sony PC100. Er dagens kamera mye bedre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videokamera som i dag er i samme prisklasse som dette kamera en gang var i, vil ikke yte betraktelig bedre. Men en ting du kan få i tillegg, som du ikke fikk da, er 3CCD. Utendørs vil dette gi skarpere bilder med bedre farger. Men innendørs vil du ikke merke den store forskjellen.

 

Den største forskjellen i gamle og nye kamera, er stort sett funksjoner og at 3CCD og bildestabilisator er blitt litt billigere. Optikk og bildesensorer ellers er stort sett omtrent det samme. Godt mulig du får bedre kvalitet, men vil uansett anbefale å legge litt mer i det nå enn du gjorde da, for å få et betraktelig bedre kamera.

Lenke til kommentar
Har ett 6 år gammelt Sony DCR PC100. Lurer på hvordan det holder seg når det gjelder bildekvalitet i forhold til dagens kamera. Og i hvilken prisklasse må jeg gå for å få noe som er bedre?

6217365[/snapback]

Jeg la ut en videotest av mitt nye Panasonic NV-GS500 i går som kostet 9096,- inkl. frakt og oppkrav fra fotovideo.no.

 

Her kan du hvertfall få et inntrykk av videokvaliteten. Ingenting er endret på, så det du ser er det jeg har filmet, bortsett fra helt på slutten.

 

Se testen:

http://www.solumsupport.no/gs500test.wmv

Endret av ZtilongZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...