Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg kan overklokke?


Anbefalte innlegg

Da er det sannsynligvis problemet. Med OCW 2 har min vært fjellstabil, og gikk rett opp til 300MHz uten tweeking. Tror ikke du skal ha så mye problem med at hk ikke kan levere mer enn 1.45V, min går på 2.7GHz på 1.4V, og 2.8GHz(ustabil) på 1.45V. Ellers finnes det vel en voltmod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det sannsynligvis problemet. Med OCW 2 har min vært fjellstabil, og gikk rett opp til 300MHz uten tweeking. Tror ikke du skal ha så mye problem med at hk ikke kan levere mer enn 1.45V, min går på 2.7GHz på 1.4V, og 2.8GHz(ustabil) på 1.45V. Ellers finnes det vel en voltmod.

6279537[/snapback]

Gjorde som du anbefalte, og det funkte faktisk gull! Kjører nå optyen på 2,7Ghz (FX57:D) stabilt.

Lenke til kommentar
Da er det sannsynligvis problemet. Med OCW 2 har min vært fjellstabil, og gikk rett opp til 300MHz uten tweeking. Tror ikke du skal ha så mye problem med at hk ikke kan levere mer enn 1.45V, min går på 2.7GHz på 1.4V, og 2.8GHz(ustabil) på 1.45V. Ellers finnes det vel en voltmod.

6279537[/snapback]

Gjorde som du anbefalte, og det funkte faktisk gull! Kjører nå optyen på 2,7Ghz (FX57:D) stabilt.

6296803[/snapback]

 

Hyggelig å kunne være til hjelp :innocent:

Lenke til kommentar
Da er det sannsynligvis problemet. Med OCW 2 har min vært fjellstabil, og gikk rett opp til 300MHz uten tweeking. Tror ikke du skal ha så mye problem med at hk ikke kan levere mer enn 1.45V, min går på 2.7GHz på 1.4V, og 2.8GHz(ustabil) på 1.45V. Ellers finnes det vel en voltmod.

6279537[/snapback]

Gjorde som du anbefalte, og det funkte faktisk gull! Kjører nå optyen på 2,7Ghz (FX57:D) stabilt.

6296803[/snapback]

 

Bra det der ja, men må bare rette deg litt :)

fx57 er 2,8GHz ikke 2,7GHz. he he he.. klokk litt til så er du der :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...