Gå til innhold

Hei, jeg har spm. angående å koble kamera til pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Tror ikke dette kommer til å funke... Måtte blitt en slags overgang fra DVI/VGA til DV inn på kameraet ditt eller noe. Så er det jo ikke sikkert du har DV inngang på kameraet ditt da.

Lenke til kommentar

Kan vere det finst overgangar mellom vga og kompositt, søk på Google so finn du kanskje noko. Og om du har analog inn på kameraet ditt, vil kanskje det fungere.

 

Eit alternativ, er å ta opp det som skjer på skjermen med Camstudio e.l., importere filmen inn i eit redigeringsprogram, og spele den over på tape derifrå. Forutset at du har DV-inn på kamera.

Tillegg: Veit du sa at me ikkje skulle anbefale Fraps o.l., men det er no eit alternativ som nesten garantert vil fungere.

 

Det enklaste vil vere å setje kameraet på eit stativ og filme rett på skjermen. Vil vel fungere best med LCD-skjermar, men om du skrur av steadyshot (elektronisk biletstabilisering) vil ein kunne få greie resultat på CRT-skjermar og, har eg høyrd (det galdt for Sony-kamera, men er kanskje det same for andre kamera òg).

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Hvis camstudio klarer å kjøre Wolfenstein 3D - som kjører i DOS, så hadde det vært utrolig fint, men som sagt jeg har prøvd fraps og camtasia, og ingen av de har fungert til dette.

 

Jeg er _veldig_ dårlig på forkortelser, og det hadde vært fint om dere tok dere tid til å skrive hva det stod for. =)

 

Vil det fungere greit å filme rett på skjermen? Vil bildet bli dårligere da? =)

 

Takker igjen for alle svar. :]

Lenke til kommentar

Beklager litt seint svar.

 

Tviler litt på at Camstudio fungerer i DOS, visste ikkje at det var der du skulle bruke det. DV-inn er mogelegheita for å spele video frå PC til tape via firewire.

 

VGA er ein vanleg skjermkabel. Kompositt er ein type kabel som vert brukt til å overføre bilete t.d. frå videokamera til TV. Vert ofte brukt saman med RCA, som overfører lyd, då som ein klase på tre leidningar der kompositt er den gule, og RCA den raude og kvite. S-video er ein annan type leidning, for overføring av bilete.

 

Skal du gjere det slik, må du ha eit skjermkort med to utgangar, eit kamera som har analog inn (mogelegheit for å ta opp signal frå kompositt/S-video-kabel kopla til kamera) og eit adapter frå VGA til S-video/kompositt. Merk at eg aldri har gjort noko slikt, so eg kan ikkje seie om det vil fungere.

 

For å finne ut korleis kvaliteten vert om du filmer skjermen, prøv. Det vil verte litt vanskeleg, då kameraet ideelt burde stått omlag der du sit når du speler, men prøv å få til ei løysing so kameraet peiker mest mogleg rett på skjermen, og zoom so mykje at du ikkje får med noko rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...