angry_norwegian Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det har blitt veldig mange "den store...-tråden" etterhvert, så her er Alle store tråders mor! Her kan vi diskutere alle de andre store trådene. Jeg har ikke noe fornuftig å si om de selv, men jeg ser behovet, så her kan du lufte ut dine tanker/frustrasjoner.
Fisker Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har ikke noe fornuftig å si om de selv, men jeg ser behovet, 6214832[/snapback] Ser du noe jeg ikke ser?
embark Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Yes! Dette er jo noe vi har manglet i alle år; en tråd vi kan snakke om andre tråder i.
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Yes! Dette er jo noe vi har manglet i alle år; en tråd vi kan snakke om andre tråder i. 6214924[/snapback] Så nå kan alle andre tråder slettes så kan vi snakke her med en masse misforståelser og tull. Akkurat det vi trengte . (skjønte at du var ironisk Ferr det er jeg også)
Ueland Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det har blitt veldig mange "den store...-tråden" etterhvert, så her er Alle store tråders mor! Her kan vi diskutere alle de andre store trådene. Jeg har ikke noe fornuftig å si om de selv, men jeg ser behovet, så her kan du lufte ut dine tanker/frustrasjoner. 6214832[/snapback] Den store anti den store tråden tråder stenger herved denne nesten den store -tråden tråden! Vi er ikke veldig glad i slike emnefelt..
Anbefalte innlegg