Gå til innhold

Hvordan konvertere til DVD?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som kan forklare meg hvordan jeg konverterer en videofil i AVI til MPEG? Ja, for en DVDspiller vil lese av MPEG? Kjipt å ikke kunne noe om slikt!

Endret av Ingenting
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Eit søk i forumet vil gje deg ein del info, då dette har vorte diskutert ganske mange gonger tidlegare. DVDar bruker MPEG2 med eit spesielt filsystem. Prøv med AVI2DVD eller Nero Vision/Vision Express om du tilfeldigvis har det installert. Eit anna alternativ som har vorte nevnt ein del gonger her på forumet er DVD Santa. Eller, om du tilfeldivis har eit videoredigeringsprogram som Pinnacle Studio eller Adobe Premiere Elements, kan dei gjere det.
Skrevet

Har prøvd å søke, men finner ikke konkret hva jeg må gjøre for å konvertere den. Ikke så viktig hva jeg skal konvertere til. Bare hvordan dette gjøres. Jeg finner ikke muligheten til å konvertere en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...