Gå til innhold

Yeong Yang water chilled


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint det. ALltid kult med sånn "radioaktiv grønn guffe" som kjølemedium hehe =)

 

Kanskje en entch av at sånt radioaktiv-advarsel symbol på den tanken hadde vært kult? bare en idè =)

 

Ellers ryddig og pent, men jeg skulle gjerne sett litt mer (inni PCen f.eks.). Vi har ikke noe spesielt bra innsiktsvinkel her, vi ser jo bare tanken + radiator med vifte, og thats about it =)

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det var stilig det der :thumbup: ,hvordan var det å lage(vanskelig,lett,dyrt,billig)?

6216549[/snapback]

den var enkel å bygge, koster 2000 for kabinett, uten strømforsyning, vannkjølingen gikk greit å montere, med 12 cm radiator og vifte, tanken i plexi tar opp to brønner for cd rom, den har jeg ikke bygd selv. prismessig så har jeg ikke brukt så mye. brukte ca 2 timer på å montere hele saken. med skruer strips og sånt. :) husk gjenge tape og blå silikon etc.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
spesiell måte å montere vannkjølinga på, hvertfall i detta kabinettet!

 

jeg har samma kabinettet med vannkjøling men jeg skjærte ut i toppen til trippel rad...

 

mer jobb da seff..

6413813[/snapback]

 

hei, nå har eg en ny dvd rom , plextor slot drive i front, og har flyttet radiatoren bak i kabinettet, der den blåser ut av 120 mm vifte "utgangen" på baksiden, fungerer smertefritt.og alt du ser fremme er to dvd/ cd rom og vanntanken som lyser gult.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
er det bare meg som ser at vannet er skeivt, står huset ditt 75 grader:P

 

men det var en kul mod, likte veldig den toxic waste looken

6540960[/snapback]

 

hehe, grunnen til at vannet "står skeivt" er at det blir pumpa inn på ene siden i bakkant og ut den andre siden me et relativt høyt trykk, pga korte 1/2 tommers slanger og 700 liter/time pumpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...