Gå til innhold

hjelp til logo til eksamensoppgave


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kunne trengt hjelp til å lage logoen. Når jeg sier hjelp, så håper jeg noen er villige til å lage hele logoen. :)

 

Den skal kun brukes i en eksamensoppgave jeg har fra idag (onsdag) til fredag. Går GK Salg & Service på Hamar Katedralskole om noen skulle lure. (Klasse 1SAB)

 

Oppgaven går ut på å etablere en plateforretning, i den sammenhengen har jeg(gruppa mi) tenkt på "Trackir Records"

 

Kan noen være så snill å designe en logo som har sammenheng med platebransjen, med den logen? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoste opp en logo på null komma niks er fort litt vanskelig. Spesielt når man vet svært lite om forretningsideén til sjappa, målgruppe, osv.

 

Siden det ikke virker som om sensoren(e) stiller krav til at dere lager dette selv, og dette kun er en fiktiv sjappe, hva med å "låne" en tilfeldig logo du synes er fin? Normalt sett er slikt veldig fy-fy, men siden du ber noen lage noe fra skratch for deg, blir ikke steget så veldig langt over til å plagiere en allerede eksisterende en. :-)

 

- Daniel, m/hodet på hoggestabben.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde et google-søk på LP Record, og tok utgangspunkt i et bilde som kom opp der. Jeg har gjort meget lite med selve det bildet, så jeg vet ikke helt hvordan dette ligger ann innen eksamen og alt det der. Selv ble jeg ganske fornøyd, men aner ikke hva du/dere mener.

 

post-90299-1149189472_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...