Gå til innhold

TES: Voldtatt Vampire cure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah. Nå har jeg gjort det. Jeg klarte å få kuren, men når jeg skulle til slottet for å gi Hassildor dosen sin, kommer jeg på at jeg skal møte ham klokka to for ei bok. "Så smart" tenker jeg, og møter gubben klokka fire. Han er der, så jeg snakker med ham, og han sier "there's no time to lose" eller noe sånt. (Han skal vel si det i den hemmelige hulen sin?)

Jeg snakker med stewarden hans, som sier at "the count is waiting inside". Megga står fremdeles inne i slottet.. I desperasjon prøver jeg å spawne en ny greve, men han går rett inn i den lokale veggen, og forsvinner etter en stund.

Nå er jeg desperat. Er det noen som vet om noen variabler å løse problemet med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

problem løst. det var bare å leke seg i en time med ms40 subvariabler. Nå har jeg ca. 5 stykk count hassildor vandrende rundt. Hvordan kan jeg fjerne dem? Tviler på at alle sammen får plass bak samme pult for å arbeide.. kill funker ikke.

Skrevet
problem løst. det var bare å leke seg i en time med ms40 subvariabler. Nå har jeg ca. 5 stykk count hassildor vandrende rundt. Hvordan kan jeg fjerne dem? Tviler på at alle sammen får plass bak samme pult for å arbeide.. kill funker ikke.

6212722[/snapback]

Console -> klikk på dem -> disable. Tror i alle fall at det fjerner dem helt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...